Bianchi
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40968
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Maar als commuter zou ik hem graag hebben zonder begrenzing. Die 250w gewoon bovenop je eigen kracht. Dan moet je echt serieus doortrappen om boven de 40 te rijden.
Less is bore
-
- Forum-lid
- Berichten: 1427
- Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
- Locatie: Amstelveen
Mooie kleuren kombinatie ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
- Forum-lid
- Berichten: 1427
- Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
- Locatie: Amstelveen
Als je er maar Heppie mee bent,dan is het toch goed
![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Tja, weliswaar ook geen racefiets. Maar dit is mijn Ethanol.
![Afbeelding](https://dgtzuqphqg23d.cloudfront.net/VoNid7EqkNwmcixPcCvUbV07lH6Yv4vIhRGd9kFPoWA-2048x1536.jpg)
Zeer recent een nieuwe racefiets opgebouwd, waarbij ik heb getwijfeld tussen een Bianchi Oltre Xr4 en een S-Works Tarmac. Helaas voor de Bianchi liefhebbers hier, is het de Tarmac geworden (zitten wel twee piepkleine stukjes celeste in).
![Afbeelding](https://dgtzuqphqg23d.cloudfront.net/VoNid7EqkNwmcixPcCvUbV07lH6Yv4vIhRGd9kFPoWA-2048x1536.jpg)
Zeer recent een nieuwe racefiets opgebouwd, waarbij ik heb getwijfeld tussen een Bianchi Oltre Xr4 en een S-Works Tarmac. Helaas voor de Bianchi liefhebbers hier, is het de Tarmac geworden (zitten wel twee piepkleine stukjes celeste in).
-
- Forum-lid
- Berichten: 1427
- Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
- Locatie: Amstelveen
-
- Forum-lid
- Berichten: 1427
- Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
- Locatie: Amstelveen
Nou zouden ze daar zo gemeen zijn
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Deze antwoorden zijn natuurlijk super gaaf, maar wat onderscheid de Inf tov R3?Heppiebianchi schreef: ↑06 okt 2017 19:57Nou zouden ze daar zo gemeen zijn![]()
Ik vind nl de CV Di2 erg duur € 5,5K tav R3 €4,5K.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Zit je ons, trotse Bianchi bezitters, nou te trollen in hun eigen topic?MarcFaFo schreef: ↑06 okt 2017 21:24Deze antwoorden zijn natuurlijk super gaaf, maar wat onderscheid de Inf tov R3?
Ik vind nl de CV Di2 erg duur € 5,5K tav R3 €4,5K.
Ik adviseer eerst eens te gaan proefrijden. Volgens mij zit er nogal wat verschil in geometrie nl, vooral head tube lengte.
Abide.
Trollen zou ik natuurlijk in het Bianchi Topic nooit doen. Celeste staat nl hoog op mijn verlanglijstje. Headtube scheelt inderdaad qua afmeting, maar de stack scheelt weinig (5mm). Cervelo heeft de headtube lengte klein weten te houden door de vorkkroon te vegroten/verhogen.Dude schreef: ↑08 okt 2017 14:31Zit je ons, trotse Bianchi bezitters, nou te trollen in hun eigen topic?
Ik adviseer eerst eens te gaan proefrijden. Volgens mij zit er nogal wat verschil in geometrie nl, vooral head tube lengte.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.