foto van je fiets
- robbebopper
- Forum-lid HC
Dan plaats ik hier ook maar eens een foto van mijn Focus Mares. Hetzelfde frame, maar dan in een ander kleurtje.
Ik heb er voor vandaag maar eens de racewielen op gedaan, zodat ik een lekker training op de weg kon doen. Wind tegen was het trouwens een drama, maar wind mee voelde het heerlijk met deze fiets.
http://img402.imageshack.us/img402/92/1000139no.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb er voor vandaag maar eens de racewielen op gedaan, zodat ik een lekker training op de weg kon doen. Wind tegen was het trouwens een drama, maar wind mee voelde het heerlijk met deze fiets.
http://img402.imageshack.us/img402/92/1000139no.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door robbebopper op 11 feb 2013 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
@franklin: gaaf ding. Maar zie ik nu full carbon wielen? Dan rem je je remvlak toch vrij snel naar de vaantjes op een crosser?
Less is bore
Ik vind die Focus crossers ook erg fraai. Zouden hoog op mijn lijstje staan als ik in de markt was voor een nieuwe. Op de een of andere manier vind ik dat merk beduidend meer uitstraling hebben dan bijv Rose.
+1lvgh schreef:Ik vind die Focus crossers ook erg fraai. Zouden hoog op mijn lijstje staan als ik in de markt was voor een nieuwe. Op de een of andere manier vind ik dat merk beduidend meer uitstraling hebben dan bijv Rose.
Ik vind die Rapha kleuren ook erg gaaf, heb ze al een paar keer mogen aanschouwen, op 1 ding na; de gouden letters, die hadden ze wat mij betreft wit mogen maken, denk dat het frame er daardoor meer uit zou springen.
Mbt deze crosser, gave wielen, maar ze passen qua kleuren totaal niet bij deze fiets. Scussi... Zou zelf gekozen hebben voor wit zadel en wit stuurlint om de boel een beetje op te frissen.
~live fast, die young ~
@ daniel1975: deze full carbon wielen zaten in de standaard Focus Mares CX1 van 2011. Frame is onder garantie vervangen en heb alle onderdelen van de "oude" fiets over laten zetten op dit nieuwe frame. Enkel het zadel, gewisseld met het zadel van mijn mountainbike en het stuurlint heb ik veranderd. Deze wielen steek ik alleen als ik op relatief mooi terrein rijd, waar weinig modder en zand is. Voor ruwer terrein gebruik ik een setje aluminium velgen. Kwestie van remblokken vervangen en dat is zo gedaan, omdat ik setjes remschoenen en blokken heb liggen voor beide wielen.
@ girlinred: Dat is natuurllijk een kwestie van smaak. Moet wel zeggen dat de witte spaken op de foto's er meer uitspringen dan in werkelijkheid. Ik vind de witte spaken, witte naven juist wel een mooie combinatie met de witte crank. Wit zadel en wit stuurlint zou best mooi zijn, maar is naar mijn mening niet de meest geschikte kleur op een crosser. Mooi als het er net op zit, maar wordt snel grauw.
@ girlinred: Dat is natuurllijk een kwestie van smaak. Moet wel zeggen dat de witte spaken op de foto's er meer uitspringen dan in werkelijkheid. Ik vind de witte spaken, witte naven juist wel een mooie combinatie met de witte crank. Wit zadel en wit stuurlint zou best mooi zijn, maar is naar mijn mening niet de meest geschikte kleur op een crosser. Mooi als het er net op zit, maar wordt snel grauw.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
@franklin; hé-le-maal gave fiets. Gouden decals en het roze stuurlint horen er "gewoon" op, dat in tegenstelling tot gewoon wit... Ik ben zelden jaloers maar begin nu toch wat vrouwelijke trekjes te vertonen
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
Hier, na wat aarzelen (want ik zie hier regelmatig topstukken voorbij komen), dan toch ook maar een foto van mijn fiets.
- Bianci Sempre 2012
- Afgemonteerd met combinatie van FSA Gossamer en Shimano 105 (Tja, ik weet het, dat is net als naar Rome gaan en daar dan Mc-Donalds eten.. maargoed wel betaalbaar)
- Wielen: Fulcrum Racing Zero's
- Gewicht is nu 7.8kg maar daar zou ik nog wel wat af willen schaven.
- Vorkbuis moet nog ingekort worden.
Volgens mij moet ik uitkijken dat het geheel niet te druk gaat overkomen. Heb al even zitten peinzen of ik de stickers niet van de Fulcrums af moet peuteren, maargoed, misschien valt het mee. Ik ben in ieder geval benieuwd naar jullie mening.
- Bianci Sempre 2012
- Afgemonteerd met combinatie van FSA Gossamer en Shimano 105 (Tja, ik weet het, dat is net als naar Rome gaan en daar dan Mc-Donalds eten.. maargoed wel betaalbaar)
- Wielen: Fulcrum Racing Zero's
- Gewicht is nu 7.8kg maar daar zou ik nog wel wat af willen schaven.
- Vorkbuis moet nog ingekort worden.
Volgens mij moet ik uitkijken dat het geheel niet te druk gaat overkomen. Heb al even zitten peinzen of ik de stickers niet van de Fulcrums af moet peuteren, maargoed, misschien valt het mee. Ik ben in ieder geval benieuwd naar jullie mening.
-----------------------------------------------
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.
@Rick.68:
Ten eerste; hoef jij en niemand zich "te verontschuldigen" over zijn aankoopkeuze.
Ten tweede; maken de zwart/witte combinaties van onderdelen het imho druk. Hoewel ik ook wel van "drukke" fietsen gecharmeerd ben. De zadelpen vind ik overigens lelijk
Ten derde; heb je gewoon een hele mooie fiets met dito wielen.
Ten vierde; ga er maar eerst van genieten en later stukje voor stukje mooier maken naar je eigen smaak.
Ten eerste; hoef jij en niemand zich "te verontschuldigen" over zijn aankoopkeuze.
Ten tweede; maken de zwart/witte combinaties van onderdelen het imho druk. Hoewel ik ook wel van "drukke" fietsen gecharmeerd ben. De zadelpen vind ik overigens lelijk
Ten derde; heb je gewoon een hele mooie fiets met dito wielen.
Ten vierde; ga er maar eerst van genieten en later stukje voor stukje mooier maken naar je eigen smaak.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Mooie fiets hoor! Veel mooie kilometers gewenst!
Bij deze wat fotootjes van mijn chinese racer (AC053).
Uploaded with ImageShack.us
Colnago C59 Nero
Stevens SLR Aero
Stevens SLR Aero