foto van je fiets
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
heel mooi! inderdaad.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
ugaduga88 schreef:Bij deze wat fotootjes van mijn chinese racer (AC053).![]()
Uploaded with ImageShack.us
S T R A K ! ! !
Complimenten, jammer dat'ie te klein voor je is, toch?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Inderdaad, lijkt mij ook, maar hij staat, of stond, op Marktplaats met de opmerking dat' ie te klein was....amclassic-fan schreef:Waarom zou deze fiets te klein zijn? Er zijn geen spacers gemonteerd, de stuurpen is hooguit 11 cm en het zadel staat ook zeker niet in een absurde stand. Gezien de afstelling zou ik eerder zeggen: perfect passende fiets.
Dus vandaar de opmerking.
@ Robbebopper en Jorrit, bedankt voor de complimenten, altijd leuk te horen 
@ Flores, bedankt voor je feedback, de zadelpen is inderdaad lelijk
Is het standaard gemonteerde reparto corse exemplaar. Heb hem inmiddels netjes kaalgeschuurd met hele fijne korrel schuurpapier en vervolgens voorzien van dun laagje transparante lak. Ziet er meteen een stuk beter uit 

@ Flores, bedankt voor je feedback, de zadelpen is inderdaad lelijk

-----------------------------------------------
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Ben benieuwd naar de nieuwe look.Rick.1968 schreef:@ Robbebopper en Jorrit, bedankt voor de complimenten, altijd leuk te horen
@ Flores, bedankt voor je feedback, de zadelpen is inderdaad lelijkIs het standaard gemonteerde reparto corse exemplaar. Heb hem inmiddels netjes kaalgeschuurd met hele fijne korrel schuurpapier en vervolgens voorzien van dun laagje transparante lak. Ziet er meteen een stuk beter uit
Ik heb overigens bij dezelfde zadelpen het wit met aceton erafgehaald, scheelt schuren en lakken, maar ja das altijd achteraf makkelijk praten. Zou idd nog een zwarte stuurpen monteren en toch de stickers van de wielen halen.
Voor de rest, hele mooie fiets die ook best in het Bianchi-topic mag staan hoor...

Hij is juist een maatje te groot helaas. Zoals die nu is afgesteld op de afbeelding, was voor een eventuele koper die niet is komen opdagenamclassic-fan schreef:Waarom zou deze fiets te klein zijn? Er zijn geen spacers gemonteerd, de stuurpen is hooguit 11 cm en het zadel staat ook zeker niet in een absurde stand. Gezien de afstelling zou ik eerder zeggen: perfect passende fiets.

Colnago C59 Nero
Stevens SLR Aero
Stevens SLR Aero
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nieuw 2e hands omgebouwd speelgoed 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
De Paris wordt gedowngraded met Ultegra en gaat dan idd naar MP als het een beetje voorjaar begint te worden.
De Dogma blijft lekker, heerlijk fietsje!
De Dogma blijft lekker, heerlijk fietsje!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!