Vast wel. Maar er zit ook een doos omheen he. Dan heb je vrij weinig aan de wieltjes.
Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
- borgmonster
- Forum-lid
Ik doe het nu niet meer, maar ooit enkele Audax Randonneur tochten gereden, 200 tot 600 km. Ik nam gewoon een rugzak met 20 plakken brood/krentenbollen, bananen, en zo mee. Water af en toe bij een tankstation halen.Dubbeldekker schreef: ↑18 dec 2024 22:01
Suikers (fodmaps) mag zeker in die lijst ja!!!
En dan vooral ook al die commerciële troep die de “renners” hier op het forum menen te moeten innemen tijdens hun ritjes.
Ontleed de ingrediënten van het etiket maar eens. En pak dan de eerste de beste reep chocola of ander snoepgoed.
Same shit, less expensive!!!
Maar beiden gewoon slechte suikers die je absoluut niet nodig hebt.
Druppel ranja in je bidon, pakje druivensuiker snoepjes in je zak en je hebt hetzelfde maar voor slechts een tiende van de prijs.
Ging hartstikke goed. We reden met z’n drieën de 600 km in 27 uur en 15 minuten. Onderweg ook nog bij de Chinees in Holten gedineerd (echt waar).
Geen gelletjes nodig gehad en die zal ik ook nooit nemen.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Paar keer gelletje geprobeerd maar vind het maar een smerig ritueel. Vreselijk zoet en duur. Slechte combi.
Ben weliswaar nooit aan 600km ritten gekomen maar 400 telt toch ook wel als een energievreter.
Ook ik nam graag krentenbollen mee maar na 300k stopte ik gerust voor een bordje friet met een frikandel.
Ook wel eens schnitzel bij zo'n lange rit zitten eten. Mijn jaarlijkse rondje (200+) zeeland wat ik ieder jaar nog doe ga
ruim over de helft ook lekker uitgebreid lunchen.
Kom ik in de buurt van Zierikzee zit ik al na te denken of het twaalfuurtje, uitsmuiter of een sate met friet gaat worden
On topic: ochtendwandeling naar de super: peterselieplantje...............die miste ik nog voor het kerstdiner voor vanavond (mag drie keer aan de gang dit jaar )
Ben weliswaar nooit aan 600km ritten gekomen maar 400 telt toch ook wel als een energievreter.
Ook ik nam graag krentenbollen mee maar na 300k stopte ik gerust voor een bordje friet met een frikandel.
Ook wel eens schnitzel bij zo'n lange rit zitten eten. Mijn jaarlijkse rondje (200+) zeeland wat ik ieder jaar nog doe ga
ruim over de helft ook lekker uitgebreid lunchen.
Kom ik in de buurt van Zierikzee zit ik al na te denken of het twaalfuurtje, uitsmuiter of een sate met friet gaat worden
On topic: ochtendwandeling naar de super: peterselieplantje...............die miste ik nog voor het kerstdiner voor vanavond (mag drie keer aan de gang dit jaar )
Na alle drugs en alcohol-perikelen hier: een potje wax voor de jas.
Gisteren heerlijk relaxt staan waxen. Wel een flinke klus, maar ergens ook wel rustgevend.
Kan ie er weer een jaartje tegen.
Voorbeeld van Barbour:
Gisteren heerlijk relaxt staan waxen. Wel een flinke klus, maar ergens ook wel rustgevend.
Kan ie er weer een jaartje tegen.
Voorbeeld van Barbour:
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
-
- Forum-lid HC
Ik heb weer drie dozen haribo gekocht.
60 porties van 50 gram suiker. voor 25 euro. Heerlijk onderweg.
Nu ben ik gevoelig op mijn maag, maar bv powerbar valt wel ietsje lekkerder op mijn maag, daar zit iets minder aan toevoegingen in.
60 porties van 50 gram suiker. voor 25 euro. Heerlijk onderweg.
Nu ben ik gevoelig op mijn maag, maar bv powerbar valt wel ietsje lekkerder op mijn maag, daar zit iets minder aan toevoegingen in.
-
- Forum-lid
Mooi Jakkel!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi dingetje Jakkel!
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Heel gaaf