Het dopingtopic 2.0
Wat me opvalt is het achterwege blijven van een hele hoos van sponsoren die stoppen met sponsoring van de wielerwereld. Tot op heden heeft alleen de Rabobank dit besluit genomen. Was er toen al bang voor dat de bank, net als bij Rasmussen, te voortijdig beslissingen neemt. Er vallen individueel wat renners tussenuit maar de "anciens" blijven toch gewoon sponsoren.
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daar heb ik geen belgische wetenschapper voor nodig om dat vrijwel op zeker te kunnen bevestigen. In die paar jaar dat ik in het A-B circuit mee heb gedaan was het al een publiek geheim van sommige personen/een ploeg.codex schreef:dan is het ook sterk aannemelijk dat dit gebeurt in het amateurwielrennen en andere duur(vermogen)sporten.
.
Less is bore
Wat ik al eerder gemeld heb: zelf bij toertochten en cyclo's wordt fors geslikt!
Zelfs bij een herstel training, ga ik eerst aan de pillen.
Volgens mij wordt alles nu lichtelijk overdreven. Ja, er zal best wel wat geslikt worden door cyclo rijders en amateurs. Maar om nu alles over een kam te scheren en iedereen met een fiets tussen zijn benen die iets harder rijdt dan gemiddeld van dope te beschuldigen, dat gaat me toch echte te ver.
Volgens mij wordt alles nu lichtelijk overdreven. Ja, er zal best wel wat geslikt worden door cyclo rijders en amateurs. Maar om nu alles over een kam te scheren en iedereen met een fiets tussen zijn benen die iets harder rijdt dan gemiddeld van dope te beschuldigen, dat gaat me toch echte te ver.
Live fast; die young. mijn blog
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat schrijft toch niemand? Feit is dat er renners gepakt zijn bij cyclos, en de rest is onderbouwde geruchten.
Niemand die het heeft over 'iedereen'.
Niemand die het heeft over 'iedereen'.
Less is bore
Weer een mooi voorbeeldjes van een zogenaamd schoon geweten. Ben benieuwd wat een expert in lichaamstaal van deze interviews vindt. Noem mij maar gek, maar hier wordt weer lekker voor de camera gelogen. Een hoog ich-hab-es-nicht-gewusst-en-ben-er-niet-bij-geweest-gehalte. Ze halen er weer van allerhande gezegdes en levenswijsheden bij om hun onschuld te bewijzen: de befaamde calimero-tactiek van het leven is oneerlijk, je hebt boswachters en je hebt jagers. En op het laatst kan ie nauwelijks zijn lachen inhouden.
http://nos.nl/video/437452-posthuma-sto ... artig.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zonet Cancellara op tv: die wilde ook al het liefst niet over het verleden praten en zou graag zien dat iedereen er nu een streep onder zet en de blik naar de toekomst richt. Jaja, dat is wel erg snel vergeven en vergeten. En werd er van hem eerst ook nog niet gedacht dat ie een motortje in zijn zitbuis had.
http://nos.nl/video/437452-posthuma-sto ... artig.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zonet Cancellara op tv: die wilde ook al het liefst niet over het verleden praten en zou graag zien dat iedereen er nu een streep onder zet en de blik naar de toekomst richt. Jaja, dat is wel erg snel vergeven en vergeten. En werd er van hem eerst ook nog niet gedacht dat ie een motortje in zijn zitbuis had.
-
- Forum-lid
Cancelllara heeft twee motoren eentje in zijn linker been en eentje in zijn rechter been
Do kin der mar druk mei weze
Hoezo? John Coates (voorzitter CAS) heeft toch mensen aangedragen (juristen en sportdeskundigen), niet de UCI. UCI volgt zijn aanbevelingen op, zegt ze. Of heb ik iets gemist?timo2.0 schreef:Zit ik toch weer met die slager in mijn hoofd.materialist schreef:De geboorte van de ultimate doofpot: UCI gaat zichzelf verbeteren
http://www.ad.nl/ad/nl/1018/Wielrennen/ ... ssie.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Let maar op, voor de onderzoekscommissie van de KNWU en NL Dopingautoriteit (die er aan zit te komen) gaat Boogerd wel praten. Hij ontkent in de media nu ook 'specifieke' beweringen: "Ik ben daar in dat Oostenrijkse dorp nooit geweest" en "Dus ik heb daar geen bloedtransfusies ondergaan". Waarschijnlijk was-ie dus wel in Oostenrijk, maar heeft iemand anders zijn bloedzakken in ontvangst genomen, bijv. Als de juiste vragen gesteld worden, door de juiste personen (geen media), dan gaat-ie wel praten, verwacht ik...zorba schreef:Die zit te diep in z'n eigen leugens om nu ineens te gaan bekennen lijkt mij...
-
- Forum-lid
je hebt niets gemist zo staat het in de kranttennisser schreef:Hoezo? John Coates (voorzitter CAS) heeft toch mensen aangedragen (juristen en sportdeskundigen), niet de UCI. UCI volgt zijn aanbevelingen op, zegt ze. Of heb ik iets gemist?timo2.0 schreef:Zit ik toch weer met die slager in mijn hoofd.materialist schreef:De geboorte van de ultimate doofpot: UCI gaat zichzelf verbeteren
http://www.ad.nl/ad/nl/1018/Wielrennen/ ... ssie.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Do kin der mar druk mei weze
In Amerika moesten ze onder ede een verklaring afleggen, dat gaat in NL niet gebeuren. Daarom kan de leugen ook lekker lang regeren. Boogerd gaat zijn laatste beetje geloofwaardigheid verliezen als ie bekent, en daarmee zijn geschnabbel en publieke "status".. Het zou mij niet verbazen als ie zijn eigen toneelstuk blijft spelen..... hoop echter wel voor hem dat ie gewoon bekent en de waarheid vertelt, is ie van al het gezeur af en ploegleider wordt ie toch niet meer..tennisser schreef:Let maar op, voor de onderzoekscommissie van de KNWU en NL Dopingautoriteit (die er aan zit te komen) gaat Boogerd wel praten. Hij ontkent in de media nu ook 'specifieke' beweringen: "Ik ben daar in dat Oostenrijkse dorp nooit geweest" en "Dus ik heb daar geen bloedtransfusies ondergaan". Waarschijnlijk was-ie dus wel in Oostenrijk, maar heeft iemand anders zijn bloedzakken in ontvangst genomen, bijv. Als de juiste vragen gesteld worden, door de juiste personen (geen media), dan gaat-ie wel praten, verwacht ik...zorba schreef:Die zit te diep in z'n eigen leugens om nu ineens te gaan bekennen lijkt mij...