Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Magellan eXplorist 110
Een goedkoper alternatief voor de Garmin eTrex 30, waar ik al langer plannen voor had.
Ik wil deze uitproberen bij de brevetten komend jaar. Groot voordeel t.o.v. bijvoorbeeld de Garmin 800: werkt op AA-batterijen, die gemiddeld 18 uur meegaan.
- arnoudrace
- Forum-lid
Nu ook wat schakelervaring: geweldig. Echt anders dan ik gewend was. De schakelhulp zorgt voor boterzacht en zeer snel schakelen! Kost daardoor ook minder shifter kracht. Heel soepel. De Ultegra 6800 op de crosser schakelt overigens ook erg soepel.arnoudrace schreef:Zoals eerder besproken: Praxis works bladen binnen: zeer fraai gemaakt en superlicht. 1e impressie is dat ze stijver zijn dan CNC bladen. Uiteindelijk in de UK besteld.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Net een postpakketje van Mantel binnen met een Rogelli Magasa fietsbroek (kort) en een Rogelli Mello wielershirt in de kleur rood/zwart, uiteraard voor de zomer, het was in de opruiming.
Had eerst een andere Rogelli broek gekozen, maar was uitverkocht, na telefonisch overleg met Mantel een andere broek gekozen voor dezelfde prijs gekregen als de eerder gekozen broek. Prima afhandeling en zeer tevreden. Top zaak Mantel.
Had eerst een andere Rogelli broek gekozen, maar was uitverkocht, na telefonisch overleg met Mantel een andere broek gekozen voor dezelfde prijs gekregen als de eerder gekozen broek. Prima afhandeling en zeer tevreden. Top zaak Mantel.
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Als je blijft trappen, kom je vooruit !
Als je blijft trappen, kom je vooruit !
De Geonaute band gaat terug, de Tacx Flow meet helaas er niet mee.......Soap schreef:= Geonaute Ant+ hartslagband van Decathlon
= Fitnessmat van Decathlon (voor onder de Tacx)
= Zweet shirt voor op de Tacx (men wat kun je daarop zweten....)
-
- Forum-lid
FFWD F6R carbon 60mm wielset voor de mooie dagen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- Matthijs1973
- Forum-lid
om het zadelpen verhaal af te maken via marktplaats niets meer gehoord van de 3t stylus verkoper, dan maar bij Fietspunt de 3T Stylus 25 Team Stealth zadelpen gekocht, meteen volgende dag in huis Qua montage en afstellen van zadel en enorme verbetering t.o.v. de palladio en de dorico, tot nu toe erg tevreden over.
Vandaag bij Cyclewear.eu nieuwe raceschoenen gekocht; CHAIN Nova 2 Race Fietschoen Black. Nu voor 69,95 euro. Had ze maanden geleden ook al gezien, maar ben blij dat ik me heb kunnen "beheersen" toen. 50% korting nu
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
-
- Forum-lid
Vandaag paar nieuwe sidi diabolo winterschoenen gekocht