Cannondale
-
- Forum-lid
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 11 jan 2008 12:05
Nee, deze (zonder schijven en helemaal groen).
https://www.google.nl/search?q=cannonda ... nMOU9UM%3A
https://www.google.nl/search?q=cannonda ... nMOU9UM%3A
-
- Forum-lid
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 11 jan 2008 12:05
Thanks. Vind hem eigenlijk mooier dan de productie kleuren.
`sharkman113 schreef:Sommige mensen zijn nooit tevreden. Dit zijn courante modellen bij een shop die ook nog service moet verlenen.Niet de moeite waard; kleine afprijzingen ......
Als ik een Evo black met Sram red zou zoeken dan zou ik 30% korting best aardig vinden. (zeker als je de 2016 kleuren ziet).
Als ik zie welke advies prijs gehanteerd wordt door cc 53x11 en de adviesprijzen voor 2016 bekijk.
Bijvoorbeeeld: 2015 model bij cc 53x11 5x Supersix evo carbon SRAM Red in maat: 54, (3x) 56, 58 Advies prijs: 3999,- Nu: 3199,-
En bij rijwielpaleis Bilthoven: model 2016SUPERSIX EVO CARBON RED 48,50,52,54,56,58,60,63 ORG 3,499 €
Nu weet ik niet of er veel verschil is tussen 2015 en 2016 model qua uitrusting.
(misschien koop er zelf een caad 12 105 Disc als slecht weer fiets,vrouw heeft al gezegd ga je gang maar)
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Kun je de nadelen van geen steekas en flat-mounts toelichten.TL@ schreef:Zo jammer dat het een frame zonder steekassen is (en dat de vork geen flat-mounts heeft) anders kwam hij zeker op de nominatie als winterfiets (of zelfs als goed waarbij de huidige zou degraderen tot winterfiets)
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Beiden om de fiets future-proof te hebben.
De steekassen vooral om het wiel telkens exact hetzelfde in het frame te hebben zodat je niet moet prutsen met de remklauwen wanneer de fiets in de auto heeft gelegen zonder wielen. (ik heb nu gewone R785-remmen en QR)
De steekassen vooral om het wiel telkens exact hetzelfde in het frame te hebben zodat je niet moet prutsen met de remklauwen wanneer de fiets in de auto heeft gelegen zonder wielen. (ik heb nu gewone R785-remmen en QR)
![Afbeelding](https://veloviewer.com/SigImage/11ccec/3/4/M/n/abcdijghij.png)
En als je nu een band moet wisselen heb je dus hetzelfde probleem.TL@ schreef:Beiden om de fiets future-proof te hebben.
De steekassen vooral om het wiel telkens exact hetzelfde in het frame te hebben zodat je niet moet prutsen met de remklauwen wanneer de fiets in de auto heeft gelegen zonder wielen. (ik heb nu gewone R785-remmen en QR)
Vorige week had een fietsmaat een lekke band hij heeft een Specialized met disc en QR en ik voorzag geen problemen met het achterwiel er uit halen en er in zetten.
Mocht ik er 1 kopen fiets gaat niet de auto is 2de fiets)
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 14093
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Dat is natuurlijk onzin, een wiel met QR, zit na juiste montage gewoon weer op dezelfde plek. Ik heb nogsteeds MTB,s met Qr,s (Cannondale
en ik heb er echt geen last van en wissel regelmatig
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Met nieuwe fietsen gaat die vlieger nog wel op althans redelijk. als de patten wat beginnen te verslijten kunnen patten in combinatie met QR vervelend worden. QR's zijn praktischer, steekassen gewoon technisch de betere/sterkere oplossing.Dat is natuurlijk onzin, een wiel met QR, zit na juiste montage gewoon weer op dezelfde plek. Ik heb nogsteeds MTB,s met Qr,s (Cannondaleen ik heb er echt geen last van en wissel regelmatig