Wat heb jij voor het laatst gekocht?
tacx genius gekocht in aanbieding.(799) Was na 3 jaar op de satori wel duidelijk dat het ding niet in een hoek van de zolder terecht zal komen
2x Conti Grand Prix 4-season
1x Ultegra 6701 ketting
Setje Campa Linear pull remblokjes
Setje Swiss-stop Black Prince rembokjes voor carbon velgen
1x Ultegra 6701 ketting
Setje Campa Linear pull remblokjes
Setje Swiss-stop Black Prince rembokjes voor carbon velgen
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
thnx voor de tip, heb ze meteen besteld! Schijnen goede schoentjes te zijn!stakie75 schreef:Vandaag bij Cyclewear.eu nieuwe raceschoenen gekocht; CHAIN Nova 2 Race Fietschoen Black. Nu voor 69,95 euro. Had ze maanden geleden ook al gezien, maar ben blij dat ik me heb kunnen "beheersen" toen. 50% korting nu
Klopt, draag ze al een paar jaar als 2e paar, naar mijn veel te dure Bontragers, super fijne schoenen en nu heel goedkoop bij Cyclewear.eufeskens schreef:thnx voor de tip, heb ze meteen besteld! Schijnen goede schoentjes te zijn!stakie75 schreef:Vandaag bij Cyclewear.eu nieuwe raceschoenen gekocht; CHAIN Nova 2 Race Fietschoen Black. Nu voor 69,95 euro. Had ze maanden geleden ook al gezien, maar ben blij dat ik me heb kunnen "beheersen" toen. 50% korting nu
Na al lovende teksten, vandaag dan toch besloten op een Assos S5 Mille aan te schaffen. Hopmans heeft hem nog steeds in de aanbieding.
Verder wat fotootjes uit China ontvangen: mijn Farsports 50 mm carbon clinches zijn klaar voor vertrek.
Verder wat fotootjes uit China ontvangen: mijn Farsports 50 mm carbon clinches zijn klaar voor vertrek.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Vandaag ook nog deze binnen gekregen. Weer iets roods erbij...
Ziet er goed uit, lekker dun en zit perfect over m'n P.I. Elite Thermal jersey. Hopelijk bevalt hij morgen tijdens een relaxte Gran Fondo Strava 130km +rit richting naar het Belgische Baarle-Nassau en weer terug... En houdt het eventueel wat druppels buiten mijn lijf mochten die gaan vallen.
Ziet er goed uit, lekker dun en zit perfect over m'n P.I. Elite Thermal jersey. Hopelijk bevalt hij morgen tijdens een relaxte Gran Fondo Strava 130km +rit richting naar het Belgische Baarle-Nassau en weer terug... En houdt het eventueel wat druppels buiten mijn lijf mochten die gaan vallen.