Toch maar even verdere berichtgeving afwachten. De wolf waar het allemaal mee begon hier blijkt een wolfshond te zijn die zelfs een halsband droeg.NicoNB schreef: ↑08 nov 2022 10:19 The plot thickens
Almeloër (26) staat oog in oog met vier wolven: "Dit kon fataal aflopen"
Wielrenners in de Media (Geenstijl)
Ik weet niet of ik dit geloof.NicoNB schreef: ↑08 nov 2022 10:19 The plot thickens
Vooralsnog heb ik nog niet gehoord dat er meer dan één wolf in het park zou zijn.
En als er gevraagd wordt naar zijn schaafwonden wil hij deze niet laten zien.
Dat geeft mij een raar gevoel over dit verhaal.
Sensatie, is wel zo gis om de zaklampfunctie van z'n smartphone te gebruiken maar heeft geen tijd gehad om z'n camera te bedienen, haha, laat mij niet lachen.Theo V schreef: ↑08 nov 2022 10:54Ik weet niet of ik dit geloof.NicoNB schreef: ↑08 nov 2022 10:19 The plot thickens
Vooralsnog heb ik nog niet gehoord dat er meer dan één wolf in het park zou zijn.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
https://www.gld.nl/amp/nieuws/7626412/v ... -ze-elkaarTheo V schreef: ↑08 nov 2022 10:54Ik weet niet of ik dit geloof.NicoNB schreef: ↑08 nov 2022 10:19 The plot thickens
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1155406 ... aar-groterTheo V schreef: ↑08 nov 2022 10:54Ik weet niet of ik dit geloof.NicoNB schreef: ↑08 nov 2022 10:19 The plot thickens
Er zijn er meerdere binnen het park.
-
- Forum-lid HC
Ja het gaat een keer mis, dat heb ik al zo vaak gezegd. Maar volgens experts vallen ze geen mensen en geen honden aan.......... ik moet het nog zien!
En die Wolf hoort hier niet meer. Heel vervelend, maar onze huidige omgeving is er niet voor geschikt.
En die Wolf hoort hier niet meer. Heel vervelend, maar onze huidige omgeving is er niet voor geschikt.
Dit bericht heb ik dus gemist.EmPeHa schreef: ↑08 nov 2022 13:34https://www.telegraaf.nl/nieuws/1155406 ... aar-groterTheo V schreef: ↑08 nov 2022 10:54Ik weet niet of ik dit geloof.NicoNB schreef: ↑08 nov 2022 10:19 The plot thickens
Er zijn er meerdere binnen het park.
Ik volg veel berichten over dit onderwerp, op diverse media maar tijdens mijn vakantie wil ik het nieuws graag links laten liggen.
Vandaar.
Bedankt voor de update.
Ook wel weer grappig dat ze met hekken de wolf van de Veluwe wilden weren. Wij hebben een grote en een kleine hond en beiden gaan zonder morren over een wildrooster. De grote springt en de kleine loopt er gewoon overheen.
Al de die "wolvenexperts" slaan de plank keer op keer mis en komen dan standaard met de kinderachtige dooddoener dat de mensen die zich zorgen maken een roodkapjecomplex hebben.
Al de die "wolvenexperts" slaan de plank keer op keer mis en komen dan standaard met de kinderachtige dooddoener dat de mensen die zich zorgen maken een roodkapjecomplex hebben.
Campagnolo Ultra Dork
Tuurlijk gaat het een keer mis, maar moet de wolf daarom weg? Honden doden meerdere mensen per jaar in NL: direct ook maar weg doen? Hoeveel vogels en muizen worden gegrepen door die exotische kat? Wat gaan we daarmee doen? Wilde zwijnen zijn ook een gevaar voor het verkeer in en rond de Veluwe…. allemaal het land uitwasbeer2006 schreef: ↑08 nov 2022 15:05 Ja het gaat een keer mis, dat heb ik al zo vaak gezegd. Maar volgens experts vallen ze geen mensen en geen honden aan.......... ik moet het nog zien!
Auto’s en fietsers zijn ook een slechte combi, welke moet weg?
Overigens zeggen experts weldegelijk dat wolven honden aanvallen. Wanneer een hond bij zijn baas blijft is het risico heel klein. Loopt hij los dan ziet de wolf herbals een indringer in zijn territorium en zal hij aanvallen.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0