Kijk ook naar TrainerRoad, per maand opzegbaar.Soap schreef:Wat sufferfest trainingsvideos's, het Tacxen nog eens wat interessanter maken
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
What makes the boat go faster?
Thanks, had ik ook al als bookmark staan.liviolivius schreef:Kijk ook naar TrainerRoad, per maand opzegbaar.Soap schreef:Wat sufferfest trainingsvideos's, het Tacxen nog eens wat interessanter maken
Gisteren Rubber Glove gedaan voor de FTP, dat was pittig, maar achteraf erg goed!
Nu eens kijken of ik meer video's ga kopen, wil eerst mijn inhoud/endurance verhogen en nog niet met snelheid e.d. aan de slag.
Ze hebben daar ook trainingsschema's, maar die vind ik nog wel prijzig....iemand misschien al in bezit daarvan? Is dat het waard?
- boswielrenner
- Forum-lid
- boswielrenner
- Forum-lid
Dank je wel. Ik zit de hele tijd naar de fiets te staren want ze staat in de woonkamer.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
haha dat had ik ook met de De Rosa maar omdat ze nogal normaal begon te worden heb ik d`r maar naar de fietskamer verplaatst .
Maar als ik uit bed kom dan kijk ik toch altijd even de fietskamer op
Maar als ik uit bed kom dan kijk ik toch altijd even de fietskamer op
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik weet eigenlijk niet eens of het woordgeslacht van "fiets" vrouwelijk is. Moet ik ff opzoeken, maar dat ik de vrouwelijk vorm gebruik is heel Freudiaans.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29