Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Nee, maar het helpt wel tegen de allerergste ellende.bejail schreef:Vandaag m`n Ass Saver binnengekregen.
Eens kijken of hij m`n nieuwe winterbroek een beetje schoon en droog kan houden.
Gefeliciteerd, boswielrenner
Veni. Vidi. Fietsie.
- boswielrenner
- Forum-lid
Dank je wel!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
TumTumTum schreef:Nee, maar het helpt wel tegen de allerergste ellende.bejail schreef:Vandaag m`n Ass Saver binnengekregen.
Eens kijken of hij m`n nieuwe winterbroek een beetje schoon en droog kan houden.
Gefeliciteerd, boswielrenner
Het koste ook niet al te veel.
En met veel regen ga ik ook niet fietsen.
Merida Scultura Endurance 4000
-
- Forum-lid
Soms vragen wij ons af waarom mensen denken dat ze per definitie goedkoper uit zijn via buitenlandse websites. De Lezyne Zecto Drive als setje heeft in de Benelux een consumentenadviesprijs van €57,90 en is bij iedere gerespecteerde fietsenzaak en bij verschillende NL websites voor deze prijs te koop. Kun je ook nog eens service om de hoek krijgen!jsprbcn schreef:€61.60 bij Wiggle.loos schreef:Mooi setje, ik ben benieuwd hoe het bevalt. Is nog een beetje betaalbaar.jsprbcn schreef:Mijn Decathlon lampjes zijn, na iets meer dan 2 jaar, helemaal op.
Nu maar eens een Lezyne setje gekocht.
Die Decathlon dingen kosten ook €12 per stuk trouwens, maar ik vermoed (ook gezien de review op Wiggle) dat deze wel beter zullen zijn.
-
- Forum-lid
Enige jammer is dat jsprbcn niet in Nederland woont, maar in Spanje.rivosports schreef:
Soms vragen wij ons af waarom mensen denken dat ze per definitie goedkoper uit zijn via buitenlandse websites. De Lezyne Zecto Drive als setje heeft in de Benelux een consumentenadviesprijs van €57,90 en is bij iedere gerespecteerde fietsenzaak en bij verschillende NL websites voor deze prijs te koop. Kun je ook nog eens service om de hoek krijgen!
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
- plantagenet
- Forum-lid
Gisteren een Ultima Jack Focus 3XL gekocht, kleur blauw/zwart. De pasvorm van dit jack is uitstekend voor mij, met voldoende mouwlengte en een goede (niet te wijde) kraag. Nu nog even testen in de 'winterse' omstandigheden van deze dagen.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
2 nieuwe banden voor op mijn MTB. Voor Nobby Nic en achter Racing Ralph. Dadelijk eens kijken of ik verschil merk tov de "originele" Rapid Robs die erop lagen.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
-
- Forum-lid
Waar heb je die gekocht? Die staat ook nog op mijn verlanglijstje.peter1981 schreef:Garmin Edge 500 gekocht in wit/zwart
de cateye was toch niet helemaal wat ik zocht
Zelf heb ik nieuwe schoenen gekocht: