Plausibele verklaring:D
persoonlijk vind het red minder makkelijk schakelen dan shimano en campagnolo, maar dat is gewoon een kwestie van gewenning.
Je hebt 100% gelijk in het geval van lekrijden, maar vanwege het gewicht vroeg ik het me zomaar af.
Ik vind hem echt heel mooi
Cervélo
TiesT schreef:Nu die schijtlelijke logo's van de stuurpen, of een syntace pen. Zonde van die fiets.
+1
En de stuurbocht zou ook niet mijn keuze zijn, maar smaken verschillen.
Is een Syntace-combo niet een optie?
Verder wel een plaatje zeg!
SpEric schreef:Als iemand weet hoe een plaatje uit een PDF je te krijgen, kan ik de juist LTD tour modellen laten zien..
En wellicht nog een ander geheimpje verpklappen ..
We weten nu hoe de S3 er uit zal zien.
Maar de R3SL en dat geheimpje? Daar ben ik toch ook benieuwd naar.
TiesT schreef:Nu die schijtlelijke logo's van de stuurpen, of een syntace pen. Zonde van die fiets.
Wat is er dan zo leijk aan die wcs logo's? Ik vind persoonlijk de Lighweight logo's pas echt lelijk. Ziet er uit alsof ze met Word Art zijn gemaakt (deden wij vroeger in de brugklas ook voor werkstukken). Ik bedoel, het is nog net geen Comic Sans MS maar het komt in de buurt
Trifox schreef:SpEric schreef:Als iemand weet hoe een plaatje uit een PDF je te krijgen, kan ik de juist LTD tour modellen laten zien..
komt er aan ..
-
- Forum-lid
SpEric schreef:Trifox schreef:SpEric schreef:Als iemand weet hoe een plaatje uit een PDF je te krijgen, kan ik de juist LTD tour modellen laten zien..
komt er aan ..
Hoi Eric,
Ben nu toch ook erg benieuwd naar de R3SL, zal ook met een geel streepje zijn zeker?
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Trifox schreef:SpEric schreef:Als iemand weet hoe een plaatje uit een PDF je te krijgen, kan ik de juist LTD tour modellen laten zien..
+1 Ook heel benieuwd naar de R3SL en het geheimpje..Maar er zal vast enige vorm van spanningsopbouw in de posts van SpEric zitten
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
TarzAndeR schreef:Trifox schreef:SpEric schreef:Als iemand weet hoe een plaatje uit een PDF je te krijgen, kan ik de juist LTD tour modellen laten zien..
+1 Ook heel benieuwd naar de R3SL en het geheimpje..Maar er zal vast enige vorm van spanningsopbouw in de posts van SpEric zitten
pffffff. Komaan jong.
perik schreef:TiesT schreef:Nu die schijtlelijke logo's van de stuurpen, of een syntace pen. Zonde van die fiets.
Wat is er dan zo leijk aan die wcs logo's? Ik vind persoonlijk de Lighweight logo's pas echt lelijk. Ziet er uit alsof ze met Word Art zijn gemaakt (deden wij vroeger in de brugklas ook voor werkstukken). Ik bedoel, het is nog net geen Comic Sans MS maar het komt in de buurt
In de hele fiets zit geen kleur (op de stukjes rood uit de redgroep na) Dan valt dat vlaggetje wel erg op terwijl dat nou juist zo'n simpel onderdeel is vergeleken met wielen en cranks bv.
De logo's van LW zijn btw gewoon een font wat standaard in de Word libary zit;)
@Berggeit: Sorry .