Tja, inderdaad. De Kort heeft echt niets maar dan ook niets te melden. Ja ik wil wel wat zeggen maar heb niets te melden of durf het niet (ook al zegt hij zelf nu niet bang te zijn) Hou dan je waffel.Ernie C. schreef:
Wielrenner De Kort doorbreekt stilzwijgen over doping
Hij noemt geen namen van renners, ploegen of artsen en zelf heeft hij nooit gebruikt. Ik hoop niet dat dit het niveau van die waarheidscommissie gaat worden
Het dopingtopic 2.0
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik begrijp eerlijk gezegd je post niet. Ik vermeld puur en alleen de melding die ik krijg. Wellicht is het een IP block maar dat check ik wel door mijn werk VPN connectie te configureren met een in Belgie gesitueerde Proxy.ponsteen schreef:Er is nog steeds geen verschil tussen een technische fout en een video die alleen voor Belgische IP-adressen bedoeld is. Bovendien heb ik moeite om lijn te zien in wat wij Nederlanders wel en niet mogen zien.zorroi schreef:Maar ik krijg continu een 'Connection failed. Application rejected connection'
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Dit artikeltje is alleen maar een soort "teaser" voor het volledige interview dat deze week in Nusport staat. Dat heb ik niet gelezen, dus kan er niet over oordelen of hij beter zijn mond had kunnen houden.zorroi schreef:Tja, inderdaad. De Kort heeft echt niets maar dan ook niets te melden. Ja ik wil wel wat zeggen maar heb niets te melden of durf het niet (ook al zegt hij zelf nu niet bang te zijn) Hou dan je waffel.Ernie C. schreef:
Wielrenner De Kort doorbreekt stilzwijgen over doping
Hij noemt geen namen van renners, ploegen of artsen en zelf heeft hij nooit gebruikt. Ik hoop niet dat dit het niveau van die waarheidscommissie gaat worden
Dat lijkt me idd. ook logisch. Beetje zonde om al de onthullingen die in het tijdschrift gedaan worden op het internet te zetten, dan koopt natuurlijk niemand meer dat tijdschrift. Ik verwacht dat er wel wat opener gesproken wordt in NuSport.
Exact mijn gedachte. Uit deze uitspraak (b)lijkt dat het alleen vermoedens betreft: “De eerste jaren deden ze niets met renners. Gewoon kijken wat ze clean waard waren – dat is mijn idee hè – en dan vervolgens misschien verder gaan."zorroi schreef:Nou, als dat een teaser moet zijn dan is het wel een hele slechte.
Maar goed, iemand het hele interview intussen al gelezen? En?
Er zijn twee interessante documentaires over doping te zien op de IDFA: 9,79 (100 meter atletiek 1988) en When heroes lie (WK langlauf , Lahti, Finland 2001)
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3284/IDF ... medium=RSS" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3284/IDF ... medium=RSS" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
Vandaag in NRC opinie van Geert-Jan Knoops (hoogleraar en advocaat strafrecht) of het bewijs tegen LA wel eerlijk is en stand houdt in het Internationaal Recht. Zijn conclusie, nee dus http://digitaleeditie.nrc.nl/digitaleed ... tml#page13" onclick="window.open(this.href);return false;
What makes the boat go faster?
Leuke link maar je moet een NRC abonnement hebben om het artikel te lezen. Eens kijken of ik zometeen nog een NRC van vandaag kan scoren. Anders krijg ik het wel van een collega die wel een NRC abonnement heeft.liviolivius schreef:Vandaag in NRC opinie van Geert-Jan Knoops (hoogleraar en advocaat strafrecht) of het bewijs tegen LA wel eerlijk is en stand houdt in het Internationaal Recht. Zijn conclusie, nee dus http://digitaleeditie.nrc.nl/digitaleed ... tml#page13" onclick="window.open(this.href);return false;
Mind you dat Armstrong niet Strafrechtelijk vervolgd en schuldig is bevonden door USADA. Ik ben niet bekend met Internationaal recht dus wellicht heeft Knoops 'gelijk' op dat front.
Er zal altijd wel een bepaald recht te vinden zijn waarbij Armstrong niet schuldig is. Sluwe trucken om toch maar te zeggen dat Armstrong niet schuldig was/is volgens dit of dat recht. Het soort recht kan me bommen. Kijk naar de bewijslast want DAT is wat telt en of hij dan schuldig is hangt af van de criteria die een bepaald recht stelt. Criteria zijn arbitrair, feiten liegen niet.
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid HC
Stuur mij anders een email en ik stuur pdf terug.zorroi schreef:Leuke link maar je moet een NRC abonnement hebben om het artikel te lezen. Eens kijken of ik zometeen nog een NRC van vandaag kan scoren. Anders krijg ik het wel van een collega die wel een NRC abonnement heeft.
Mind you dat Armstrong niet Strafrechtelijk vervolgd en schuldig is bevonden door USADA. Ik ben niet bekend met Internationaal recht dus wellicht heeft Knoops 'gelijk' op dat front.
Er zal altijd wel een bepaald recht te vinden zijn waarbij Armstrong niet schuldig is. Sluwe trucken om toch maar te zeggen dat Armstrong niet schuldig was/is volgens dit of dat recht. Het soort recht kan me bommen. Kijk naar de bewijslast want DAT is wat telt en of hij dan schuldig is hangt af van de criteria die een bepaald recht stelt. Criteria zijn arbitrair, feiten liegen niet.
What makes the boat go faster?