Het grote OAKLEY topic
Ah excuus beren...ik had in die lijst een CTRL+F'je gedaan op "OO Red" maar ze staan onder "OO Polarized Red", vandaar even gemist dus.
Dan ben ik er grotendeels uit qua lenzen. Nu resteert nog mijn vragen over de Radar XL vs Path (en evt Pitch). Heeft iemand daar kijk op? Zijn er hier mensen met een Radarlock XL in hun bezig?
Edit: Nou kogel is door de kerk: heb de xl besteld met OO red iridium lens. Ben benieuwd!
Dan ben ik er grotendeels uit qua lenzen. Nu resteert nog mijn vragen over de Radar XL vs Path (en evt Pitch). Heeft iemand daar kijk op? Zijn er hier mensen met een Radarlock XL in hun bezig?
Edit: Nou kogel is door de kerk: heb de xl besteld met OO red iridium lens. Ben benieuwd!
Vandaag toch maar even de Racing Jacket geprobeerd. Tot mijn verbazing zat die veel beter dan de Split en Flack Jacket. Ik heb een erg smal hoofd maar dat was geen probleem. Bij de andere twee modellen zat de bril vrij hoog op mijn neus waardoor je als het ware onder de bril door kunt kijken. De Racing Jacket heeft hogere grazen en dus zitten ze verder aan de onderkant van mijn ogen.
Dat wordt dus een Racing Jacket met Transitions voor mij
Dat wordt dus een Racing Jacket met Transitions voor mij
volgende week is er voor de knwu leden weer een voordeel op racingjacket en radarlock op sterkte.'
nl een extra lens in vr28 op sterkte gratis erbij.!! alleen bij de Premium Oakley op sterkte dealer.
dit zijn zo'n 50 opticiens verspreid over Nederland.
nl een extra lens in vr28 op sterkte gratis erbij.!! alleen bij de Premium Oakley op sterkte dealer.
dit zijn zo'n 50 opticiens verspreid over Nederland.
-
- Forum-lid
Daarstraks men Radar in twee gevallen. :'( Daar gaan men spaarcentjes :'(
-
- Forum-lid HC
Valt normaal toch onder de Oakley garantie?the fastest schreef:Daarstraks men Radar in twee gevallen. :'( Daar gaan men spaarcentjes :'(
-
- Forum-lid
Heb al naar Oakley gebeld maar zij zeggen dat het mijn eigen schuld is en ik gwn een nieuwe zal moeten kopen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC