Wielrenners in de Media (Geenstijl)
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een oudje, bijna zeker dat deze al eens voorbij is gekomen.
Maar het prototype van de would be renner die denkt dat alles en iedereen voor hem opzij moet.
https://youtu.be/CFji0hcvXSc
Maar het prototype van de would be renner die denkt dat alles en iedereen voor hem opzij moet.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Het is ook niet handig van die agent om die racefietser in te halen en dan voor hem te duiken omdat er er tegenligger aan komt.
Hij had gewoon even moeten afremmen achter die racefietser.
Van een agent zou je toch verwachten net iets verder vooruit te kijken dan een gemiddelde automobilist.
Alleen om dan op auto te slaan, dan loop je idd risico om verkeerde tegen te komen die dan aan z'n stuur draait.
Hij had gewoon even moeten afremmen achter die racefietser.
Van een agent zou je toch verwachten net iets verder vooruit te kijken dan een gemiddelde automobilist.
Alleen om dan op auto te slaan, dan loop je idd risico om verkeerde tegen te komen die dan aan z'n stuur draait.
-
- Forum-lid
Die agent had inderdaad verder vooruit moeten kijken. Als je niet in kunt schatten dat een wielrenner sneller fietst dan een gewone fietser. Dus de agent snijdt gewoon de fietser af en had zijn excuses moeten aanbieden.
Hmmm. Ik ben een keer van de weg gereden door een arrestatieteam met teveel haast. Dat leverde een mooi setje excuses op. Hun en mijn auto was van de Rijks Automobiel Centrale. Schade werd intern opgelost.
hun fietsen.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Met zulke acties worden alle vooroordelen bevestigd. Is zijn gemiddelde snelheid ook naar de kl*te, andere reden voor zo’n reactie kan ik niet verzinnen.Lcsmet schreef: ↑12 nov 2022 19:51 Een oudje, bijna zeker dat deze al eens voorbij is gekomen.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
- Lcsmet
- Forum-lid HC
En toch zijn er, ook hier op het forum, die via den dat "de andere" zijn excuses moet aanbieden.fredmtb-sport schreef: ↑13 nov 2022 15:24Met zulke acties worden alle vooroordelen bevestigd. Is zijn gemiddelde snelheid ook naar de kl*te, andere reden voor zo’n reactie kan ik niet verzinnen.Lcsmet schreef: ↑12 nov 2022 19:51 Een oudje, bijna zeker dat deze al eens voorbij is gekomen.
Als er zo'n aso ooit op mijn auto klopt gaat hij meer aan de hand hebben dan dat hij excuses moet aanbieden.
Ik merk trouwens dat mijn tolerantie drempel voor zo'n asociale "Strava segmenten - would be renner - maak plaats" types steeds lager wordt.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Ik vind mezelf meer automobilist dan wielrenner en ik vind de automobilist hier toch echt fout. En dus niet 'die andere'...
-
- Forum-lid HC
Ik zou zelf niet op die auto slaan, maar wel een vreemde actie van de agent.
Slaat toch nergens op man.
-
- Forum-lid
Eens.wasbeer2006 schreef: ↑13 nov 2022 18:13 Ik zou zelf niet op die auto slaan, maar wel een vreemde actie van de agent.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.