Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Na hoeveel jaar in NL?
Zou niet in mijn hoofd opkomen om de taal niet fatsoenlijk te leren van het land waar ik woon.
Zou niet in mijn hoofd opkomen om de taal niet fatsoenlijk te leren van het land waar ik woon.
Less is bore
-
- Forum-lid
Misschien deze documentaire eens kijken?
Gaf mij wel een andere kijk op haar:
https://npo.nl/npo3/holland-sport-sifan-hassan
Gaf mij wel een andere kijk op haar:
https://npo.nl/npo3/holland-sport-sifan-hassan
Ze woont niet in Nederland. Ze heeft een paspoort uit Nederland.daniel1975 schreef: ↑09 aug 2024 22:21 Na hoeveel jaar in NL?
Max Verstappen woont hier ook niet. Dylan vaan Baarle ook niet. Mvdp ook niet. En zovelen niet. Ze woont waar ze de beste atleet kan worden. Zie 3/4 profs bij wielrennen. Daar vallen we toch ook niet over.
Je moet die interviews vertraagd afspelen. Overigens gaat Femke Bol altijd zo hoog met haar stem dat alleen honden het horen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sifon woont en traint al jaren in de VS. Haar Nederlands is daardoor ook minder geworden. Dat gebeurt ook met Nederlanders die hier geboren en getogen zijn, laat staan als je de taal pas op latere leeftijd hebt geleerd. Ze doet het wel altijd in het Nederlands, ook al is Engels makkelijker.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan heb ik liever dat ze engels doet. Dit ratjetoe is vrijwel onverstaanbaar.
Less is bore
Gek dat deze discussie bij Casper Corbeau niet gevoerd hoeft te worden.
Ze heeft recht op een Nederlands paspoort en komt blijkbaar graag voor Nederland uit. Dat lijkt mij genoeg.
Ik denk dat het al scheelt als de interviewer haar wat vaker onderbreekt. Je hoeft er maar één dubbeltje in te gooien en je krijgt voor 100€ gelul in de ruimte. Als dat in perfect Nederlands was geweest, hadden we er waarschijnlijk nog steeds geen touw aan vast kunnen knopen.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Ik kan de vader van Sifan ook niet verstaan. Spreekt limburgs of zoiets. Vroeger was ie werelduurrecordhouder, luisterde hij naar Pink Floyd, at een net sinaasappels per dag, droeg een kekke snor met lange haren, en liet zijn achillespezen inspuiten met cortisonen waarna het nooit meer goed kwam.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Imane Khelif goud. Well done bro!
Ik snap wel dat de Jeroen Stekelenburg haar niet vaak onderbreekt, die komt er niet tussen cq. snapt het ook niet. Tis onnavolgbaarheid geratel.
En ik heb Jeroen deze week eigenlijk niet op fouten kunnen betrappen in de interviews. Deed het goed en netjes. Beter dan bijv Bert Maalderink vaak, die is altijd aan het graven naar emoties.
Ik snap wel dat de Jeroen Stekelenburg haar niet vaak onderbreekt, die komt er niet tussen cq. snapt het ook niet. Tis onnavolgbaarheid geratel.
En ik heb Jeroen deze week eigenlijk niet op fouten kunnen betrappen in de interviews. Deed het goed en netjes. Beter dan bijv Bert Maalderink vaak, die is altijd aan het graven naar emoties.
Less is bore
@Ernie C: ik heb het duidelijk over IEMAND. Het geldt dus voor IEDEREEN. Door mij zo te quoten en die reactie van je roep je toch een naar beeld op.
Iemand die namens Nederland wordt uitgezonden mag best een beetje normaal Nederlands babbelen en het Wilhelmus een beetje mee kunnen neuriën.
Dat bedoel ik met waardig en het getuigd zelfs van een gebrek aan respect als je niet in de taal investeert van het land waar je formeel deel van uit maakt.
Ik heb veel buitenlanders (ook vluchtelingen) in m'n teams gehad maar een nieuw jaarcontract kwam er echt niet als ze niet een serieuze stap hadden gemaakt in het spreken van Nederlands.
Overigens Nederlandse sporters die in het buitenland gaan wonen mogen van mij ook lekker die nationaliteit aannemen. Is het ergens beter? Prima laat het dan ook maar echt zien!
Als jullie even lekker tot een slot conclusie komen ga ik lekker fietsen!
Iemand die namens Nederland wordt uitgezonden mag best een beetje normaal Nederlands babbelen en het Wilhelmus een beetje mee kunnen neuriën.
Dat bedoel ik met waardig en het getuigd zelfs van een gebrek aan respect als je niet in de taal investeert van het land waar je formeel deel van uit maakt.
Ik heb veel buitenlanders (ook vluchtelingen) in m'n teams gehad maar een nieuw jaarcontract kwam er echt niet als ze niet een serieuze stap hadden gemaakt in het spreken van Nederlands.
Overigens Nederlandse sporters die in het buitenland gaan wonen mogen van mij ook lekker die nationaliteit aannemen. Is het ergens beter? Prima laat het dan ook maar echt zien!
Als jullie even lekker tot een slot conclusie komen ga ik lekker fietsen!