Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

chevalier
Forum-lid
Berichten: 876
Lid geworden op: 25 jun 2005 02:45

chevalier 02 apr 2010 19:10

Kom net thuis van een rondje( 80 km, gem 29,3) met een man of 25 .Ik heb heerlijk kunnen fietsen. En in Edam hebben we met ze allen van de koffie zitten genieten.
Maar de komende 2 dagen doe ik niks op de racefiets. Dat ritje van afgelopen woensdag zit er nog in, eerst maar eens goed herstellen.
Maandag mischien weer met de mannen mee.

Wervershoof - Hoorn - Berkhout - Beemster - Oosthuizen - Edam - Hoorn
Zwaagdijk - Wervershoof

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 03 apr 2010 16:13

En wederom naar de Brienenoordbrug en terug.
3 regenbuien gehad. En voor het eerst kon het me geen biet schelen. Ik heb lekker gefietst.
En mijn regenjasje, een AGU Secco condom (wat ik al 3 jaar in huis heb en nog nooit gebruikt heb), werkt helemaal TOP!!!!!

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 03 apr 2010 16:19

[quote="bibske"]
Het viel me op dat ik vooral solo-fietsers tegenkwam en er werd vriendelijk gedag gezegd![/quote]

Volgens mij komt dat door het gedeelde winterleed. We voelen ons allemaal slachtoffer en dat schept een band. (of ga ik u wel erg ver?)

moiventoux
Forum-lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 27 mar 2010 11:32

moiventoux 03 apr 2010 16:23

Gisteren 65 km. Viel deels niet mee. Inderdaad, wind.

johanandijk
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 10 mar 2009 20:04
Locatie: Andijk

johanandijk 03 apr 2010 16:46

lekker rondje Chevalier

Ik heb ook ff een rondje tegen de wind in geharkt gister.

Andijk,Bovenkarspel,Broekerhaven,de dijk op richting Hoorn,2km veldrit over de dijk ,Venhuizen,Wijdenes,Schelinkhout, Hoorn,Wognum Nibbixwoud,Oostwoud,Swervershoof, Andijk.

62 kilometer waarbij ik maar net b0ven de 26avg kon uitkomen 60 kilometer tegenwind heeeeeeeeeeerlijk.


@ chevalier

fiets jij met de mannen van de dr D straat mee?


Groet Johan

Brak na de nachtdienst
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

pp137
Forum-lid
Berichten: 68
Lid geworden op: 10 nov 2004 13:28

pp137 03 apr 2010 16:47

wij hebben een rondje rottemeren gereden...na 5 minuten van huis begon het te regenen...als ik de tuin zou moeten ophogen zou het goed uit komen...wat een zand op de fiets en de kleding!!..het meisje heb weer wat te doen.

martijnnnn
Forum-lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 06 dec 2009 17:27

martijnnnn 03 apr 2010 17:07

Net terug van een rondje zuid-west friesland (verkenning) 125 km in lekker weer...begint nu te hozen! Net op tijd terug dus....

Gebruikersavatar
geertjan5
Forum-lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: 20 nov 2008 18:41
Locatie: Friesland, nabij Sneek

Gebruikersavatar geertjan5 03 apr 2010 22:55

vanmiddag de 1e tijdrit van het seizoen gehad. Jeemeug wat een bak wind en regen en uitrekend toen ik moest starten begon het net te hozen! Het eerste stuk had ik het al moeilijk om warm te komen/ te blijven van wat er nog warm was. En vervolgens een bak tegenwind en het laatste stukje nog even wind mee maak kwam niet echt meer boven de 50 uit:( totaal leeg en alles bij elkaar gekotst kwam ik over de finish. Ik had het gevoel dat ik ook te diep zat wat het allemaal nog niet veel beter maakte. Ondanks dat toch nog een gemiddelde van 38+.

Tommeke14 kwam ik ook nog tegen:)
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

lunitic
Forum-lid
Berichten: 358
Lid geworden op: 05 sep 2008 21:41

lunitic 04 apr 2010 00:04

Vandag de ronde van vlaanderen gefietst. Alles bij elkaar ruim 160km...
Het was mijn eerste keer dat ik zo'n lange tocht gereden heb... en tevens de eerste keer dat ik een toertocht reed. Mijn eerste gedachte nu is: eens een nooit meer de ronde!

Het weer was dramatisch (met name de laatste 15 km, wat een plesbuien.. tot op het bot doorweekt) en al die kasseien... verschrikkelijk!

Maar goed... nu ik het weer lekker warm heb... goed gegeten heb en lekker droog zit kijk ik toch terug op een mooie ervaring.

toontje68
Forum-lid
Berichten: 447
Lid geworden op: 07 dec 2006 21:55

toontje68 04 apr 2010 12:05

[quote="Lunitic"]Vandag de ronde van vlaanderen gefietst. Alles bij elkaar ruim 160km...
Het was mijn eerste keer dat ik zo'n lange tocht gereden heb... en tevens de eerste keer dat ik een toertocht reed. Mijn eerste gedachte nu is: eens een nooit meer de ronde!

Het weer was dramatisch (met name de laatste 15 km, wat een plesbuien.. tot op het bot doorweekt) en al die kasseien... verschrikkelijk!

Maar goed... nu ik het weer lekker warm heb... goed gegeten heb en lekker droog zit kijk ik toch terug op een mooie ervaring.
[/quote]

Heb deze een aantal jaren geleden ook gereden, alleen de 200+ versie. Heb veel van deze Belgische klassiekers gereden, maar deze nooit meer.. Begin en eind van de rit is heel erg vlak, klimmen zitten allemaal in het midden gedeelte. Geef mij maar Waalse pijl ;-)
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc

timbo16
Forum-lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 06 jul 2009 21:01
Locatie: Gorinchem
Contact

timbo16 04 apr 2010 14:33

Gisteren voor het eerst een koers gedaan.
De ronde van sleeuwijk.
Het ging toch allemaal wel even erg wennen, had voor mezelf het doel gesteld om iig uit te fietsen en niet af te stappen.
Dat is wel gelukt, al was het moeilijk als je steeds meer mensen ziet af stappen.
Maar wat ik wennen vond was dat het toch meteen al behoorlijk snel gaat enz, mjah oefening baart kunst zullen we maar zeggen en gewoon blijven oefenen.
Was bij de amateurs B overigens, misschien had ik bij de regiorecreanten beter mee gekund mja dat is achteraf.

Volgens mij nog iemand van het forum hier gezien, weet z'n naam niet maar die showde hier onlangs z'n nieuwe black hawk stealth?
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace

mispoes
Forum-lid
Berichten: 307
Lid geworden op: 12 mei 2009 15:12

mispoes 04 apr 2010 15:09

Vandaag voor 't eerst sinds m'n accident weer buiten gereden.
Man, wat was dat eng en wat deed dat pijn en wat was dat vermoeiend en wat was dat ontieglijk geweldig!
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie