Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 09 jul 2010 23:03

Pffff, is al goed "ukkie"
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

ukkie
Forum-lid

ukkie 09 jul 2010 23:06

zeg gewoon wat je te zeggen hebt dat (s)linkse gelul krijg ik rooie vlekken van in mijn nek.

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 09 jul 2010 23:13

Elboutero schreef:
eelcoz schreef:Nooit geweten trouwens dat Smeets ook 'romans' heeft geschreven. Over wielrennen weliswaar. Ik zag ze gisteravond staan in de plaatselijke boekhandel. Was op zoek naar een verjaardagscadeau voor een (fietsende) vriend. Heb ze maar laten staan.:D Iemand gelezen?

Heb meerdere van zijn boeken gelezen, zowel over wielrenner, sport in het algemeen als de VS. Ik vermaak me er altijd prima mee.

Murfreesboro blues, over vader en zoon is een erg mooi boek, een aanrader voor de vriend van Eelcoz.

wel een glaasje Alceto Balsamico erbij drinken hoor!!!!;)
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

elboutero
Forum-lid

elboutero 09 jul 2010 23:18

SuperGrover1 schreef:
Elboutero schreef:
eelcoz schreef:Nooit geweten trouwens dat Smeets ook 'romans' heeft geschreven. Over wielrennen weliswaar. Ik zag ze gisteravond staan in de plaatselijke boekhandel. Was op zoek naar een verjaardagscadeau voor een (fietsende) vriend. Heb ze maar laten staan.:D Iemand gelezen?

Heb meerdere van zijn boeken gelezen, zowel over wielrenner, sport in het algemeen als de VS. Ik vermaak me er altijd prima mee.

Murfreesboro blues, over vader en zoon is een erg mooi boek, een aanrader voor de vriend van Eelcoz.

wel een glaasje Alceto Balsamico erbij drinken hoor!!!!;)

Heb dat boek gelezen toen ik zelf een jaar op een college in de VS zat, maar inderdaad je moet wel tegen martje kunnen

:)
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 09 jul 2010 23:22

ff voor de goede orde, dat van die alceto is niet bedoeld in betrekking tot mart en/of zijn boeken.

ik heb geen hekel aan de man, iedereen heeft wel zijn/haar maniertjes...

vindt zijn boeken altijd lekker weg lezen, geeft toch vaak leuke achtergrondinfo.
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 10 jul 2010 02:26

ukkie schreef:
Timo 2.0 schreef:Is het iemand trouwens al opgevallen hoe vaak Smeet dit jaar "daar gaan we het misschien straks nog even over hebben" zegt?

Ja en dus?
Timo 2.0 schreef:Pffff, is al goed "ukkie"
ukkie schreef:zeg gewoon wat je te zeggen hebt dat (s)linkse gelul krijg ik rooie vlekken van in mijn nek.

Flikker jij ff een eind op wil je. Er is niets (s)links aan de vaststelling in het Mart Smeets topic dat hij een nieuw stopwoordje/zinnetje heeft.

ukkie
Forum-lid

ukkie 10 jul 2010 02:31

Nou nou, je draagt ook je steentje bij aan verhuftering van de samenleving zie ik.
Nee, daar heb je gelijk in maar als je iets zegt heb je daar een bedoeling mee,spreek dat dan ook uit.

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 10 jul 2010 02:34

Wat loop jij nou te etteren, je maakt een heel normale observatie van mij uit voor "(s)links gelul" waar je "rode vlekken" van krijgt en als ik daarop reageer ben ik degene die verhuftert. Het is verder goed met je, ik negeer je verder.

ukkie
Forum-lid

ukkie 10 jul 2010 02:42

je wil je nu wel heel erg graag voor doen als een brave borst ik reageer op jou observatie waar jij vervolgens op reageert en vervolgens ben jij degene die vind dat ik moet ''opflikkeren'' beetje verstoorde realiteitszin maar goed ik had ook niets anders verwacht in ieder geval bedankt dat jij mijn bevooroordeeldheid ten opzichte van jou weer bevestigd.

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 10 jul 2010 02:51

Wat had je dan verwacht als je een heel normale observatie over de stopwoordjes van Mart Smeets in het Mart Smeets topic gaat afdoen als "(s)links gelul" waar je "rode vlekken" van krijgt. Dan mag je wat mij betreft inderdaad een eind opflikkeren en als jij dan vindt dat ik een "verstoorde realiteitszin" heb dan snap je heel goed wat provoceren is wat ook wel blijkt uit je verdere woordkeuze door er nog even een schepje bovenop te doen met je "bevestiging van je bevooroordeeldheid".

Hoe dan ook, "ukkie" vanaf nu in de ignore mode (maar hij komt vast wel weer met een nieuwe provocatie).

ukkie
Forum-lid

ukkie 10 jul 2010 02:59

Timo 2.0 schreef:
Hoe dan ook, "ukkie" vanaf nu in de ignore mode (maar hij komt vast wel weer met een nieuwe provocatie).

Ja, dat zei je in je vorige post ook al maar het lukt je niet hé, en daarmee bevestig je idd het beeld dat ik al van je had. :)

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 10 jul 2010 11:50

Ukkie, je solliciteert heel erg hard naar een ban met dit gedrag van je. Timo zegt geen woord verkeerd en jij gaat hem aanvallen op zijn politieke voorkeur, wel zeer laaggronds. Dit heeft niets met politiek te maken en daarmee zijn je opmerkingen volledig ongepast. Je gedraagd je als een forumtroll en daar heb ik een enorme hekel aan.

On-topic weer. Het specifieke zinnetje was me niet opgevallen. Wel heeft Mart een aantal dingen afgeleerd. Zo zegt hij niet meer constant "Jij blablabla, mag ik dat zo zeggen? Ja dat mag ik zo zeggen". Vindt z'n programma tot nu toe beter in elkaar zitten dan vorig jaar. Al komen die reportages natuurlijk niet van Mart zelf af en mogen dat er eigenlijk nog wel veel meer zijn van mij. Stuk interessanter dan veel van die gasten aan tafel.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie