Ja, prima fiets. Voor het geld krijg je tenminste een volledig Ultegra afgemonteerde racer. Naar mijn mening goede prijs/kwaliteit verhouding. Over het frame kan ik weinig zeggen. Ik heb geen vergelijk, mijn voorgaande racefiets was een stalen van 15 jaar oud. Frame is gewoon recht toe recht aan: geen gekke bochtjes of fancy technieken. In elk geval zie ik geen onoverkomelijke nadelen, behalve dat het matzwarte frame er gaaf uit ziet maar o zo vlek en stof gevoelig is. Je kan blijven poetsen... Maar dat is nou eenmaal inherent aan matte frames.ruudbosch schreef:Ok bedankt voor je reactie! Bevalt de fiets verder je wel goed? Hoe is het frame? Verder nog minpunten of juist pluspunten?KrissCross schreef:Heb de 2011 uitvoering van de Aspin. Zadel is waardeloos als je het mij vraagt. Keihard en binnen notime een doof zaakie. Eerste wat ik heb vervangen. Over de Easton Vista SL velgen was ik tevreden, alhoewel ik tijdens mijn laatste rit afgelopen woensdag een spaakbreuk in het achterwiel heb opgelopen. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon pech zijn. Wielen waren tot de breuk keurig recht en redelijk stijf.
Stevens
-
- Forum-lid
waar blijven de fotos?ruudbosch schreef:Heb vandaag mijn Stevens aspin opgehaald en het eerste korte ritje erop zitten. Heerlijke fiets! Kan niet wachten om er meer km op te maken!
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
De 2013 site van Stevens is online gegaan, maar de modellen lijken mij niets af te wijken van de huidige 2012 modellen...
De Comet is in ieder geval wel nieuw en met 5.0kg bizar licht: http://www.stevensbikes.de/2013/index.p ... lang=nl_NL" onclick="window.open(this.href);return false;
Canyon Ultimate CF SL 2016
Hallo
Ik ben hier nieuw dus zal me even voorstellen.
Ik ben Rudy 51 jaar woon in Zwolle en ben sinds een paar weken de trotse bezitter van een nieuwe Stevens Aspin afgemonteerd met Shimano 105.
Ik ben hier nieuw dus zal me even voorstellen.
Ik ben Rudy 51 jaar woon in Zwolle en ben sinds een paar weken de trotse bezitter van een nieuwe Stevens Aspin afgemonteerd met Shimano 105.
Change your life, Change your Coffee