Cannondale
Mijn oude CAAD3 ingeruild voor een nieuwe CAAD9 kleur 2009. Afgemonteerd met Ultegra, FSA onderdelen en Ksyrium Elite wielen.
Ben er erg blij mee. Vooral de kleur vind ik erg mooi, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Ben er erg blij mee. Vooral de kleur vind ik erg mooi, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Wie niet traint in de regen, wie niet wint in de regen...
vanerven schreef:In ongeveer 4 weken van nu (25/6) komt C'dale met productnieuws voor 2009. Ik wacht dus nog maar even met de aanschaf van de SuperSix.
Zou ik ook maar even doen. Ze brengen een SuperSix SL uit en een CAAD 10 met BB30.
Science of Performance!
Daveke schreef:vanerven schreef:In ongeveer 4 weken van nu (25/6) komt C'dale met productnieuws voor 2009. Ik wacht dus nog maar even met de aanschaf van de SuperSix.
Zou ik ook maar even doen. Ze brengen een SuperSix SL uit en een CAAD 10 met BB30.
CAAD10 met BB30?? Wow!!
Ik heb trouwens een 2000 R800 CAAD4 aan de vloot toegevoegd. Binnenkort foto's.
havana schreef:Net een week op een Synapse huurfiets gereden op Gran Canaria. Het was een 58 met een 12 cm stuurpen, die mij perfect paste (nadat ik de spacertoren had verplaatst en de stuurpen had omgedraaid). Vooraf was ik bang dat ik dermate onder de indruk zou zijn van dit frame dat ik meteen iets nieuws wilde bij thuiskomst, maar dat is gelukkig niet zo.
Het is een typisch toerframe in mijn ogen: hij rijdt zeer goed over de slecht wegdek en filtert veel trillingen. In afdalingen stuurt hij daarentegen toch een pak minder strak dan mijn Bianchi 1885. Ook het verschil in framemaat kon ik duidelijk voelen; een klein frame (ik rijd met een 57 Bianchi met een 140mm stuurpen) stuurt vinniger.
Het lijkt me geen slechte fiets, al zou ik ik zelf de volgende keer een iets stijvere kiezen. Voorlopig ben ik weer enorm tevreden met mijn Bianchi 1885
Ik neem daan dat het hier gaat om de alu synapse?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Daveke schreef:vanerven schreef:In ongeveer 4 weken van nu (25/6) komt C'dale met productnieuws voor 2009. Ik wacht dus nog maar even met de aanschaf van de SuperSix.
Hoe weet je zo zeker dat er een CAAD10 komt? Ik heb dit nog nergens gelezen. Wel veel geruchten. Krijgt deze ook een 1,5 inch (tapered) balhoofd?
maurice schreef:Das nou jammer Harry, heb je net een Caad 9 gekocht, komt er binnenkort een Caad 10 uit!
Eerst maar eens zien of dit werkelijk zo is...
Ik moet het ook nog zien... en ik ben erg blij met mijn CAAD9. Is toch 1 van de beste aluminium frames. En voor de prijs die ik heb betaald voor het frame (600 euro) koop ik geen CAAD10.
Heb jij al een nieuw frame?
maurice schreef:Nee nog niet. Ik wacht tot de Caad 10 uitkomt!
600 euro? Met inruil toch zeker. Ik heb ca. 1200 euro betaald..
Inderdaad met inruil kon ik een mooie deal maken. Los kost het frame normaal 999 euro.
-
- Forum-lid HC
Inmiddels zijn ze wel iets goedkoper geworden. Een Caad 9 met tiagra en wielen (niet echt geweldig) kost 999. Frame los zal zo'n 750 o.i.d. kosten (inruil is dus ook een beetje een wassen neus....