Het grote OAKLEY topic
Quoten: Origineel geplaatst door Woutre op 10 Mei 2007
Ik hoor hier niemand over de VR50 lens, maar is dit geen geschikte lens voor bewolkt tot licht zonnig weer? Heb al een Ice Iridium en een HI Yellow (onderweg vanuit de VS), maar zoek nog iets voor daar tussenin.Greetz
Waar heb je de HI Yellow gekocht en wanneer gebruik je deze en niet de G30 / VR50?
Ik heb zelf ook de Ice Iridium en deze is mij in het bos tijdens het mtb'en toch echt te donker. Ik twijfel nog welke lens ik daar voor moet halen...
Ik hoor hier niemand over de VR50 lens, maar is dit geen geschikte lens voor bewolkt tot licht zonnig weer? Heb al een Ice Iridium en een HI Yellow (onderweg vanuit de VS), maar zoek nog iets voor daar tussenin.Greetz
Waar heb je de HI Yellow gekocht en wanneer gebruik je deze en niet de G30 / VR50?
Ik heb zelf ook de Ice Iridium en deze is mij in het bos tijdens het mtb'en toch echt te donker. Ik twijfel nog welke lens ik daar voor moet halen...
Quote: Origineel geplaatst door pesah op 10 Mei 2007
'Goedkoop': VR28. Nog een heel stuk lichter: Persimmon
Duurder maar ook geschikt: G30, Blue Iridium
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Quote: Origineel geplaatst door Scepticus op 10 Mei 2007
Thx...Welke van deze geeft diepte/contrast het beste weer?
Thx...Welke van deze geeft diepte/contrast het beste weer?
Quoten: Origineel geplaatst door pesah op 04 Mei 2007
Ik wil graag de G30 Hybrid S glazen halen. Weet iemand waar je die krijgt?Ik zie dat huneymonkey G30 Persimmon glazen verkoopt. Weet iemand wat dit voor lenzen zijn? Ik vind het een beetje raar dat 2 type glazen nu tot 1 glas verwerkt zouden zijn?
G30 Persimmon laat 59 licht door (index 3) en G30 30 (index 2)
Ik wil graag de G30 Hybrid S glazen halen. Weet iemand waar je die krijgt?Ik zie dat huneymonkey G30 Persimmon glazen verkoopt. Weet iemand wat dit voor lenzen zijn? Ik vind het een beetje raar dat 2 type glazen nu tot 1 glas verwerkt zouden zijn?
G30 Persimmon laat 59 licht door (index 3) en G30 30 (index 2)
Okee dan, ik heb de persimmon en de G30 glazen allebij vandaag opgehad en ik ben voor de persimmon glazen gegaan. Ik had het idee dat die het meeste contrastverhogend werkten en ze laten net wat meer licht door. Helaas moet ik wachten totdat ze binnen zijn bij de LBS voordat ik ze in het bos kan testen.