Vandaag gezien...een korte broek
Die hebben wel hun benen laten inwrijven met verwarmende spierolie...bluv107 schreef:Vandaag in Koksijde bij het BK Wielrennen (eerste 7 in de uitslag zijn Belgen) op een enkeling na alleen maar korte broeken! Of is het daar veel warmer dan hier?
Vanmorgen ook met overschoenen op de racefiets fris aan mijn teentjes.noepzor schreef:Vandaag op de mtb gezeten zonder overschoenen, werd aardig fris aan de teentjes.
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor.
Was je niet aan het hallucineren door de kou.scepticus schreef:Ik win: gisteren bij -6 een korte broek gezien in de buurt van De Bilt.
Iemand op een mountainbike, geen mountainbiker, gewone korte broek.
Even serieus, zo iemand zou gedwongen opgenomen moeten worden omdat hij een gevaar voor zichzelf vormt. Ik snap mensen die bij +10 in korte broek rijden al niet, laat staan bij -6.
-
- Forum-lid
@eelcoz, hoezo??, al rijd ie in z,n zwembroek rond als hij het zelf niet koud heeft........(denk even aan de noeste noorderlingen die in het ijskoude water zemmen) wie ben jij om daar zo over te oordelen dat ie opgenomen moet worden......
Ga toch fietsen...
Misschien was dat inderdaad een beetje een lompe opmerking, maar ik blijf erbij dat het zeer onverstandig is om bij -5 in een korte broek te gaan fietsen. Daarnaast, dat iemand het niet koud heeft, betekent niet dat er geen schade aangericht wordt.
Daarnet nog iemand in gewone korte broek op de atb. In de regen met een graadje of 8. Daar zit je dan op de fiets, helemaal ingepakt;-)
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Kan ik nou nergens gaan fietsen zonder op te vallen!scepticus schreef:Iemand op een mountainbike, geen mountainbiker, gewone korte broek.
-
- Forum-lid
Ik kwam er vorige week een tegen op het ijs (Veluwemeer) tussen Elburg en Harderwijk die aan het schaatsen was in een korte broek!!!! WTF