Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gekoerst vandaag?

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 12 aug 2006 02:58

Sportschool...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

pantani
Forum-lid

pantani 12 aug 2006 13:20

24j.!(van vorige week)
Ben zo'n test gaan doen,laten zien naar dokter...schema opgestelt.
il magnifico

dijlespurter
Forum-lid

dijlespurter 12 aug 2006 21:35

vandaag was het polleur stoumont polleur voor mijop de 1ste klim van 2 km had ik het moeilijk maar zat toch in de buik van het al uitgedunde peletondan de 2de klim was de vecqeeuik kon bij de eerste 10 eraan beginnen en het tempo was razendhoogmet zo een 25 man komen we boven op de veqceeu maar toen viel het helemaal stilna de 3de klim kwamen er vele renners terug en waren we met een man of 60toen moesten we nog 2 keer de fays omhoog, de 1ste keer ging het redelijk en kon de groep volgen maar de 2de keer moest ik afhaken en eindig ik rond de 50steredelijk ontgoocheld als je ziet dat ik met de 25 sterkste renners omhoog reed op de vecqeeu

dijlespurter
Forum-lid

dijlespurter 29 aug 2006 14:47

hehe toch zat ik maar met kutbenen hoorik rij me gwn elke koers steendooden jij niet precies

cor01
Forum-lid

cor01 06 sep 2006 23:58

Mijn werkgever organiseerd elk jaar in Vught een wieleronde.
Als laatste is er dan een criterium voor alle serieuze racers onder de (ex)werknemers. Hier doet elk jaar een hele club fanatieke fietsers aan mee ! Vorig jaar werd ik kansloos tiende op m'n oude Jan Janssen ! Had wel gedacht dat het dit jaar beter zou moeten gaan ...!

Maar zo goed..:

Tot mijn eigen verbazing gewonnen vanmiddag...!

Met m'n wielermaatje Tim afgesproken dat hij voor de overwinning zou gaan. Maar helaas hadden enkele snelle jongens goed door dat Tim steeds weg wilde springen en hij werd steeds terug gepakt (met name door de winnaar van vorig jaar). Samen hebben we het ook nog geprobeerd maar dit wilde helaas ook niet lukken. We konden geen grote voorsprong opbouwen. Vijf ronden voor het einde gaf Tim mij een teken dat ik maar voor m'n eigen kansen moest gaan. Even later sprong de er weer eentje weg en ik ben meteen in zijn wiel gaan zitten. Herkende hem meteen, vorig jaar stond hij als derde op het podium. Hij begon zenuwachtig tegen mij te schreeuwen dat ik de kop over moest nemen en dat deed ik toen dus ook maar. In de laatste ronde bleven we netjes bij elkaar maar in de bocht voor de finish liet hij mij op kop komen....! Daar kon ik alles wat ik het afgelopen jaar op "de Brand" en van "de Smoesjes" geleerd heb in de praktijk brengen. Het was een gevaarlijke bocht en precies daar ben ik gaan versnellen. Zo hard als ik kon. Hij verwachtte dat ik pas na de bocht zou doen en zo had ik al meteen een flinke voorsprong. Ik keek helemaal nergens meer na, reed gewoon zo hard als ik maar kon richting de eindstreep. Ik zag mijn teller nog op 49 km p.u. springen en daarna heb ik niet meer gekeken. Tijdens de trainings avonden met "de Smoesjes" komt er altijd wel eentje over mijn heen maar dat gebeurde nu dus niet.......! En toen had ik plotseling gewonnen...!
En weer kussen van een ronde mis.... !

Good old Freddie Maertens was er ook om het startschot te lossen en de prijzen uit te rijken. Nog gezellig met hem staan de babbelen na afloop !

Overigens in forumkleding gereden ! Verwacht later deze week enkele foto's te kunnen plaatsen..!
"Afstappen is geen optie"

motta
Forum-lid

motta 07 sep 2006 00:20

Proficiat Cor, slim én sterk gereden
Motta

neos
Forum-lid

neos 07 sep 2006 00:45

Hey Cor proficiat met je overwinnig  je zult nu wel weten wat the feeling is THE WINNER TAKES IT ALL en de volgende zijn de verliezers   hulde hulde.
cornelli racing cycles Uden

krommenek
Forum-lid

krommenek 07 sep 2006 01:17

@Cor,
Gefeliciteerd jonge, laat ze maar wat poepies ruiken. 'goeie taktiek' is het halve trappen zullen we maar zeggen !!!
'Vat er mar een gròte chocolade bol ut une grrote dós van de Groot op'.
Gr.
Eric
---- Think ahead, Cycling forward. ----

swind
Forum-lid

swind 07 sep 2006 01:18

Gefeliciteerd met je overwinning.

Nu moet je natuurlijk wel weer hard aan het werk om volgend jaar je titel te verdedigen!
Als ie gaar is kom ik terug

Plaats reactie