Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

remi
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 09 aug 2004 17:29

remi 26 feb 2005 12:01

@ TS: deze fiets hoort bij mijn droomfiets
alleen als ik alles zelf zou mogen bepalen zonder geld limited, zou ik toch voor campa Record gaan, niet Ritchey WCS en een easton stuur enzo maar allemaal FSA Carbon spullen , of Easton omdat dat bij je wielen past (die ik overigens de mooiste wielen vind op de markt nu!!! echt TE mooi!!!) ook zou ik een mooi carbon zadel nemen (hoewel ik niet weet of dat wel lekker zit!!)
maarjah nu isie natuurlijk ook al prachtig
gr. Remi
" remi denkt erover om ook fietsenmaker te worden om zulke prachtige fietsen te bouwen"

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 26 feb 2005 15:00

Quoten: Origineel geplaatst door Remi op 26 Februari 2005


@ TS: deze fiets hoort bij mijn droomfiets
alleen als ik alles zelf zou mogen bepalen zonder geld limited, zou ik toch voor campa Record gaan, niet Ritchey WCS en een easton stuur enzo maar allemaal FSA Carbon spullen , of Easton omdat dat bij je wielen past (die ik overigens de mooiste wielen vind op de markt nu!!! echt TE mooi!!!) ook zou ik een mooi carbon zadel nemen (hoewel ik niet weet of dat wel lekker zit!!)
maarjah nu isie natuurlijk ook al prachtig
gr. Remi
" remi denkt erover om ook fietsenmaker te worden om zulke prachtige fietsen te bouwen"


De zadelpen van easton heb ik liggen maar er niet opgezet vermits de matte carbonkleur vloekte met het blinkende frame. Het eastonstuur valt nauwelijks op door het stuurlint dus dat maakte niet zoveel uit. Er komt een fsa k-force mega-exo crank op en een selle italia slr of slk zadel wat het gewicht onder de 7 kg gaat brengen (voor 1m90, maat XXL, stuur 46, stuurpen 14cm, manuvels 175mm enz. !!!). Deze fiets is niet enkel ineengestoken voor te pronken (dan had hij nog lichter gekund), ik moet er ook plezier aan beleven tijdens het fietsen en dan bespaar ik niet op gewicht met bijv een carbonzadel dat 100 gr lichter zou zijn !
Greetz, TS

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39731
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 26 feb 2005 16:45

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 26 Februari 2005

Ik denk dat unser Daniel het over TS's Scott CR1 LTD had, dat DA crankstel is nou eenmaal wat apart.


Yep, je hebt gelijk. Ik hou niet van het DA crankstel, mij te strak en te scherp. Hou meer van een classiek design.
Of iemand een tripel heeft of niet moet iedereen echt zelf weten. Ik rij zelf ook met een compact, dus ben ook geen 53-42 bikkel :D
Less is bore

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39731
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 26 feb 2005 16:47

Quoten: Origineel geplaatst door alstro op 26 Februari 2005


We w88 wel ff op je als we boven op de Cauberg staan.

Sympathiek!!!!! Wanneer gaan we?
Less is bore

remi
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 09 aug 2004 17:29

remi 26 feb 2005 18:01


 
De zadelpen van easton heb ik liggen maar er niet opgezet vermits de matte carbonkleur vloekte met het blinkende frame. Het eastonstuur valt nauwelijks op door het stuurlint dus dat maakte niet zoveel uit. Er komt een fsa k-force mega-exo crank op en een selle italia slr of slk zadel wat het gewicht onder de 7 kg gaat brengen (voor 1m90, maat XXL, stuur 46, stuurpen 14cm, manuvels 175mm enz. !!!). Deze fiets is niet enkel ineengestoken voor te pronken (dan had hij nog lichter gekund), ik moet er ook plezier aan beleven tijdens het fietsen en dan bespaar ik niet op gewicht met bijv een carbonzadel dat 100 gr lichter zou zijn !
Greetz, TS

oke maar dan nog zou ik de fsa vet mooie carbon stuurpen genomen hebben

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 26 feb 2005 20:59

Quoten: Origineel geplaatst door Remi op 26 Februari 2005



 
De zadelpen van easton heb ik liggen maar er niet opgezet vermits de matte carbonkleur vloekte met het blinkende frame. Het eastonstuur valt nauwelijks op door het stuurlint dus dat maakte niet zoveel uit. Er komt een fsa k-force mega-exo crank op en een selle italia slr of slk zadel wat het gewicht onder de 7 kg gaat brengen (voor 1m90, maat XXL, stuur 46, stuurpen 14cm, manuvels 175mm enz. !!!). Deze fiets is niet enkel ineengestoken voor te pronken (dan had hij nog lichter gekund), ik moet er ook plezier aan beleven tijdens het fietsen en dan bespaar ik niet op gewicht met bijv een carbonzadel dat 100 gr lichter zou zijn !
Greetz, TS

oke maar dan nog zou ik de fsa vet mooie carbon stuurpen genomen hebben


1 - FSA heeft géén 14cm stuurpen !!!
2 - in die prijsklasse van fiets vind ik persoonlijk dat je in onderdelen niet gaat mixen, daarmee heb ik alles van ritchey genomen (het stuur niet maar dat valt niet op anders had ik daar ook ritchey genomen). Trouwens de nieuwe wcs stuurpen is lichter dan vele carbonstuurpennen !
TS
crankstel :

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 26 feb 2005 21:00

Hee dat design buitenblad komt me bekend voor.

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 26 feb 2005 22:01

Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 26 Februari 2005
Hee dat design buitenblad komt me bekend voor.

Idd, alleen vind ik hem in deze variant mooier als die van Dura-Ace.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

niek
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 dec 2004 11:44

niek 26 feb 2005 22:06

ikke niet

timowr
Forum-lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 11 sep 2004 17:54

timowr 26 feb 2005 22:30

Waarom gaan zoveel mensen lopen klagen over zijn onderdelenkeuze? Op dit prijsniveau zijn het gewoon allemaal kwaliteitsonderdelen. Wat zou het dat hij een WCS pen heeft in plaats van fsa? Moet hij toch helemaal zelf weten want hij moet er mee fietsen. "ik zou dit in plaats van dat", "lelijk crankstel", "geen Campagnole" en "toch zou ik blababla gekozen hebben". Onbelangrijk allemaal

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 26 feb 2005 22:32

Ik dacht dat we vrijheid van meningsuiting hadden in dit land?! Waarom zou iedereen zeggen dat het een fantastische fiets is als hij/zij denkt: dat vind ik niet mooi?

remi
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 09 aug 2004 17:29

remi 27 feb 2005 01:19

Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 26 Februari 2005

Ik dacht dat we vrijheid van meningsuiting hadden in dit land?! Waarom zou iedereen zeggen dat het een fantastische fiets is als hij/zij denkt: dat vind ik niet mooi?

idd, ik zeg alleen wat ík mooier zou vinden, en als je het niet bevalt moet je het niet lezen

Plaats reactie