Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour de France 2012

tennisser
Forum-lid

tennisser 10 jul 2012 14:38

timo2.0 schreef:Echt elke dag wel weer een raar foutje in de "uit de losse pols" samenvatting van Smeets: gisteren zei hij dat er vijf Nederlanders in de kopgroep zaten, "drie van de rabobank en twee van vacansoleil" (bliksemtransfer van Weening?) en vandaag had hij het over "Bauke Gesink" :mrgreen:
Kan ook vaak mijn lach niet onderdrukken tijdens Marts 'hoogstandjes'. Eergisteren sprak hij vol bewondering over de naam "Taamaräe", en bleef de naam maar herhalen. :lol: :lol: :lol:

dario
Forum-lid

dario 10 jul 2012 14:43

ericpeters schreef:Nibali en VDB merken beide op dat de echte bergen nog moeten komen en dat er onder de echte klimmers een gezamenlijk belang is om de Sky ploeg aan het kraken te krijgen. Als deze mensen Thomas de Gendt aspiraties krijgen en niet wachten tot de laatste km met aanvallen dan wordt het wellicht een interessantere tour dan vooraf gedacht, en nu maar hopen dat ze ook de inhoud hebben om dit ook voor mekaar te krijgen. Dan kunnen onze corrifeeen een voor een meedoen en strijden voor de etappe terwijl ze niet bang hoeven te zijn dat ze zich een dag compleet leeg rijden en daardoor de volgende dag tijd verliezen.
Hm, de kans op een Thomas Degendt-scenario acht ik toch eerder klein: ik denk niet dat die van Sky Nibali en VdB zomaar zullen laten wegrijden - maar ik blijf wel hopen op een slechte dag van Wiggins (in eerste instantie omdat dat de koers spannender zou maken, maar toch ook wel een beetje omdat ik hem vrij antipathiek vind eigenlijk)

PS geen kwaad woord over Gesink en Mollema hoor, maar om hen nu meteen als coryfeeën te bestempelen, nou... ;)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 10 jul 2012 15:20

kxlight schreef:Cancellara houdt 't voor gezien. Gaat zich op OS richten.
Vanuit welke bron?
Ik heb er nog niets over gevonden.

ericpeters
Forum-lid HC

ericpeters 10 jul 2012 15:28

Met Thomas Degendt Scenario bedoelde ik dat ze vroeg aanvallen (lijkt me de enige mogelijkheid om de ploeg Sky, niet de Kopman uit te schakelen). Ik ging er niet van uit dat ze het tot het eind halen, maar als ze het vaak genoeg proberen is er nog hoop. Zondag was de overmacht ook al duidelijk minder dan Zaterdag.
Afbeelding

thomwittendorp
Forum-lid

thomwittendorp 10 jul 2012 15:40

theov schreef:
Vanuit welke bron?
http://www.wielerland.nl/index.php?opti ... Itemid=282
CANNONDALE SuperSix EVO sram red

ever
Forum-lid

Gebruikersavatar ever 10 jul 2012 17:03

Cancellara zit in ieder geval vanavond bij Vive le velo, dus dan zou je het uit eerste hand kunnen horen (als het waar is)

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 10 jul 2012 19:13

thomwittendorp schreef:
theov schreef:
Vanuit welke bron?
http://www.wielerland.nl/index.php?opti ... Itemid=282
Als ik onderstaand bericht lees denk ik niet dat hij al afgestapt is. ;)
http://www.wielerupdate.nl/wielernieuws ... eede-kind/" onclick="window.open(this.href);return false;

(ps. ik kan de wielerlandlink niet lezen, sorry)

vantheman
Forum-lid

Gebruikersavatar vantheman 10 jul 2012 19:22

timo2.0 schreef:Echt elke dag wel weer een raar foutje in de "uit de losse pols" samenvatting van Smeets: gisteren zei hij dat er vijf Nederlanders in de kopgroep zaten, "drie van de rabobank en twee van vacansoleil" (bliksemtransfer van Weening?) en vandaag had hij het over "Bauke Gesink" :mrgreen:
Kan gebeuren. Jij had het laatst in zes verschillende posts over Michael Boogert :lol:

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 10 jul 2012 20:42

Net dit gelezen http://www.nrc.nl/sport/2012/07/10/leid ... rioriteit/
Ik ben het wel met hem eens allen ik betwijfel of de bank daar ook zo over denkt.
Campagnolo Ultra Dork

eelcoz

eelcoz 10 jul 2012 20:45

Ernie C. schreef:Net dit gelezen http://www.nrc.nl/sport/2012/07/10/leid ... rioriteit/
Ik ben het wel met hem eens allen ik betwijfel of de bank daar ook zo over denkt.
Precies, sportief gezien is dat helemaal niet zo'n slecht idee, maar de sponsor denkt er vast anders over. En die kun je geen ongelijk geven.

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 10 jul 2012 20:47

Worden ze dan eindelijk wakker bij rabo: toch leuk dat Van Houwelingen me eindelijk eens gelijk geeft ;)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

zorba
Forum-lid

zorba 10 jul 2012 20:52

Ernie C. schreef: Ik ben het wel met hem eens allen ik betwijfel of de bank daar ook zo over denkt.
Voor 'n paar nulletjes minder wel hoor...
Do not CROSS the road!

Plaats reactie