Ervaring webshops
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4710
- Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44
Bikester is gewoon een van de grotere Duitse webshops. De keren dat ik daar heb besteld, heb ik geen problemen ervaren, zelfs met retour zenden niet.
+1scottwilko schreef: ↑02 feb 2023 21:52 Bikester is gewoon een van de grotere Duitse webshops. De keren dat ik daar heb besteld, heb ik geen problemen ervaren, zelfs met retour zenden niet.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16479
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Ook hier top afhandeling van Futurum.
Ik had een paar sneakers aangeschaft in de sale.
Na meer dan een jaar, 2 zomers, komt de zool los.
Sneakers opgestuurd naar hen en een week later bericht dat ik een tegoedbon krijg van de aankoopwaarde, omdat de sneakers niet meer gemaakt worden.
Ik had een paar sneakers aangeschaft in de sale.
Na meer dan een jaar, 2 zomers, komt de zool los.
Sneakers opgestuurd naar hen en een week later bericht dat ik een tegoedbon krijg van de aankoopwaarde, omdat de sneakers niet meer gemaakt worden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ook mijn Cube (Agree c62) komt van daar. Frame recent onder garantie vervangen en gratis omgebouwd.bakboord1 schreef: ↑27 mei 2022 21:51 Niet zozeer een webshop maar wel een positieve ervaring met fast cycles uit Venlo.
Afgelopen najaar een mooie Cube Agree c:62 besteld (maat 62).
Helaas is de leverdatum keer op keer uitgesteld door Cube waardoor ik afgelopen week heb gekozen om een voorraad fiets te kopen.
Dat begrepen ze en de gedane aanbetaling stond enkele uren later al terug op mijn rekening met de oprechte gelukswensen met mijn nieuwe fiets. Erg netjes!
Altijd prima geholpen
Toevallig: Ultegra di2 brifters besteld op 3 juni bij RCZ. Normaal ongeveer 20 werkdagen levertijd. Gisteren dus maar eens een mail gestuurd of er al zicht is op mijn bestelling. Binnen een paar uur bericht terug. Nog even geduld want het kunnen zelfs 25 tot 30 werkdagen zijn (staat inderdaad in de voorwaarden). Dus op zich nog binnen de termijn. Wat schetst mijn verbazing zojuist? Verzendbericht ontvangen.
Dan voor het eerst twee niet geheel postieve bestellingen via Futurum. Eentje waarbij ik een kortingscode heb gebruikt maar waarvan de betaling mis ging. Daarna in dezelfde bestelling gekozen voor een andere betaalmethode maar toen is de korting niet meer in mindering gebracht. Uiteraard alles keurig opgelost en ik heb alsnog de korting gecrediteerd gekregen. Ik heb zelf ook gewoon te snel doorgeklikt. Maar je gaat er vanuit dat als je in dezelfde bestelling de optie krijgt om anders te betalen dat alles blijft zoals het is. Maar in werkelijkheid wordt er gewoon een nieuwe bestelling aangemaakt.
En afgelopen zondag voeding besteld (voor 23u). En ik had 4000 punten dus een gratis Wahoo Bolt erbij. Alles op voorraad. Maandag....geen verzendbericht. Vreemd.... Ga ik kijken in mijn bestelling...is er toch iets niet op voorraad. Nu maar deellevering aangevraagd. Alleen op maandag ben ik thuis en op dinsdag niet. En ja, nu komt de bestelling op dinsdag (vandaag dus). Gelukkig kan ik PostNL nog aanpassen naar de avond. Kost wel weer extra. Futurum is normaal toch real time live met voorraadbeheer. Dus misschien was het de 'perfect storm' dat meerdere mensen op dezelfde tijd hetzelfde artikel kopen?
Dan voor het eerst twee niet geheel postieve bestellingen via Futurum. Eentje waarbij ik een kortingscode heb gebruikt maar waarvan de betaling mis ging. Daarna in dezelfde bestelling gekozen voor een andere betaalmethode maar toen is de korting niet meer in mindering gebracht. Uiteraard alles keurig opgelost en ik heb alsnog de korting gecrediteerd gekregen. Ik heb zelf ook gewoon te snel doorgeklikt. Maar je gaat er vanuit dat als je in dezelfde bestelling de optie krijgt om anders te betalen dat alles blijft zoals het is. Maar in werkelijkheid wordt er gewoon een nieuwe bestelling aangemaakt.
En afgelopen zondag voeding besteld (voor 23u). En ik had 4000 punten dus een gratis Wahoo Bolt erbij. Alles op voorraad. Maandag....geen verzendbericht. Vreemd.... Ga ik kijken in mijn bestelling...is er toch iets niet op voorraad. Nu maar deellevering aangevraagd. Alleen op maandag ben ik thuis en op dinsdag niet. En ja, nu komt de bestelling op dinsdag (vandaag dus). Gelukkig kan ik PostNL nog aanpassen naar de avond. Kost wel weer extra. Futurum is normaal toch real time live met voorraadbeheer. Dus misschien was het de 'perfect storm' dat meerdere mensen op dezelfde tijd hetzelfde artikel kopen?
Ride bikes, not tanks!
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 6329
- Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
- Locatie: Omgeving Eindhoven
Paar weken geleden (16 Juni) wat Born gelletjes besteld bij Cycle.nl, moet nog bericht krijgen...
Neemt de telefoon ook niet op...
Ook nog een mail gestuurd, geen antwoord!
Op hun site staat: Snelle reactie van onze klantenservice. Voor 16.00u besteld, morgen in huis.
Neemt de telefoon ook niet op...
Ook nog een mail gestuurd, geen antwoord!
Op hun site staat: Snelle reactie van onze klantenservice. Voor 16.00u besteld, morgen in huis.
FuturumShop is mij kwijt als klant. In juni een bibshort besteld. Na 1 rit al grove schuurplekken op de broek. Zadel is nieuw, er wordt gefietst zonder zadeltas. Broek schuurt nergens langs. Dit aangegeven, bij hoge uitzondering werd de bibshort omgeruild voor een nieuwe met de opmerking dat het eigenlijk niet onder garantie valt.
Goed, nieuwe broek. Weer een rit gemaakt van net iets meer dan een uur, weer schuur plekken. Mijn inziens ligt het dan aan het type broek en niet aan de gebruiker.
Nu mag ik het zelf uitzoeken en houdt hun ‘klantenservice’ op.
Goed, nieuwe broek. Weer een rit gemaakt van net iets meer dan een uur, weer schuur plekken. Mijn inziens ligt het dan aan het type broek en niet aan de gebruiker.
Nu mag ik het zelf uitzoeken en houdt hun ‘klantenservice’ op.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021