Pagina 52 van 71
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 02 feb 2023 21:52
door scottwilko
Bikester is gewoon een van de grotere Duitse webshops. De keren dat ik daar heb besteld, heb ik geen problemen ervaren, zelfs met retour zenden niet.
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 02 feb 2023 22:17
door MarcFaFo
scottwilko schreef: ↑02 feb 2023 21:52
Bikester is gewoon een van de grotere Duitse webshops. De keren dat ik daar heb besteld, heb ik geen problemen ervaren, zelfs met retour zenden niet.
+1
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 03 feb 2023 08:46
door leon1
Soms moet je even door de bar slechte vertalingen prikken bij Bikester. Ik heb wel vaker daar besteld en altijd naar tevredenheid.
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 13 apr 2023 14:13
door leon1
Weer een plus voor Futurumshop. Garantie aanvraagd voor een krakend zadel omstreeks 20 maart. Nu bericht gehad dat ik een nieuw zadel krijg.
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 13 apr 2023 17:53
door Lcsmet
Ook hier top afhandeling van Futurum.
Ik had een paar sneakers aangeschaft in de sale.
Na meer dan een jaar, 2 zomers, komt de zool los.
Sneakers opgestuurd naar hen en een week later bericht dat ik een tegoedbon krijg van de aankoopwaarde, omdat de sneakers niet meer gemaakt worden.
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 13 apr 2023 20:27
door Sven2111
bakboord1 schreef: ↑27 mei 2022 21:51
Niet zozeer een webshop maar wel een positieve ervaring met fast cycles uit Venlo.
Afgelopen najaar een mooie Cube Agree c:62 besteld (maat 62).
Helaas is de leverdatum keer op keer uitgesteld door Cube waardoor ik afgelopen week heb gekozen om een voorraad fiets te kopen.
Dat begrepen ze en de gedane aanbetaling stond enkele uren later al terug op mijn rekening met de oprechte gelukswensen met mijn nieuwe fiets. Erg netjes!
Ook mijn Cube (Agree c62) komt van daar. Frame recent onder garantie vervangen en gratis omgebouwd.
Altijd prima geholpen
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 04 jul 2023 09:27
door leon1
Toevallig: Ultegra di2 brifters besteld op 3 juni bij RCZ. Normaal ongeveer 20 werkdagen levertijd. Gisteren dus maar eens een mail gestuurd of er al zicht is op mijn bestelling. Binnen een paar uur bericht terug. Nog even geduld want het kunnen zelfs 25 tot 30 werkdagen zijn (staat inderdaad in de voorwaarden). Dus op zich nog binnen de termijn. Wat schetst mijn verbazing zojuist? Verzendbericht ontvangen.
Dan voor het eerst twee niet geheel postieve bestellingen via Futurum. Eentje waarbij ik een kortingscode heb gebruikt maar waarvan de betaling mis ging. Daarna in dezelfde bestelling gekozen voor een andere betaalmethode maar toen is de korting niet meer in mindering gebracht. Uiteraard alles keurig opgelost en ik heb alsnog de korting gecrediteerd gekregen. Ik heb zelf ook gewoon te snel doorgeklikt. Maar je gaat er vanuit dat als je in dezelfde bestelling de optie krijgt om anders te betalen dat alles blijft zoals het is. Maar in werkelijkheid wordt er gewoon een nieuwe bestelling aangemaakt.
En afgelopen zondag voeding besteld (voor 23u). En ik had 4000 punten dus een gratis Wahoo Bolt erbij. Alles op voorraad. Maandag....geen verzendbericht. Vreemd.... Ga ik kijken in mijn bestelling...is er toch iets niet op voorraad. Nu maar deellevering aangevraagd. Alleen op maandag ben ik thuis en op dinsdag niet. En ja, nu komt de bestelling op dinsdag (vandaag dus). Gelukkig kan ik PostNL nog aanpassen naar de avond. Kost wel weer extra. Futurum is normaal toch real time live met voorraadbeheer. Dus misschien was het de 'perfect storm' dat meerdere mensen op dezelfde tijd hetzelfde artikel kopen?
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 04 jul 2023 14:53
door scottpch
Paar weken geleden (16 Juni) wat Born gelletjes besteld bij Cycle.nl, moet nog bericht krijgen...
Neemt de telefoon ook niet op...
Ook nog een mail gestuurd, geen antwoord!
Op hun site staat: Snelle reactie van onze klantenservice. Voor 16.00u besteld, morgen in huis.
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 21 jul 2023 17:11
door Se7en
FuturumShop is mij kwijt als klant. In juni een bibshort besteld. Na 1 rit al grove schuurplekken op de broek. Zadel is nieuw, er wordt gefietst zonder zadeltas. Broek schuurt nergens langs. Dit aangegeven, bij hoge uitzondering werd de bibshort omgeruild voor een nieuwe met de opmerking dat het eigenlijk niet onder garantie valt.
Goed, nieuwe broek. Weer een rit gemaakt van net iets meer dan een uur, weer schuur plekken. Mijn inziens ligt het dan aan het type broek en niet aan de gebruiker.
Nu mag ik het zelf uitzoeken en houdt hun ‘klantenservice’ op.
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 21 jul 2023 18:43
door leon1
Welk merk broek?
Futurum heeft, na wat contact heen en weer, voor mij alles keurig hersteld. Daar ben ik prima tevreden over.
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 24 jul 2023 11:25
door Se7en
Een Italiaans merk
Na lang aandringen mag deze broek nu ook weer ter beoordeling retour. Ben benieuwd hoe het afloopt.
Re: Ervaring webshops
Geplaatst: 24 jul 2023 14:28
door Orlok
Se7en schreef: ↑24 jul 2023 11:25
Een Italiaans merk
Na lang aandringen mag deze broek nu ook weer ter beoordeling retour. Ben benieuwd hoe het afloopt.
Heb je angst om het merk te noemen.