Het grote taaltopic
Bluv>Afschaven (!) inderdaad...
Ja dat had ik geschreven.
Ik zag het nu binnen 1 seconde dat het niet klopte. Ik kan zo woorden neer schrijven waar ik op het schrijfmoment.. helemaal niet zie dat het verkeerd is. Ik zie het gewoon niet. Ik las eens een oud verslag terug van een schoolreis , die ik heb meegemaakt. Toch op de Havo en dan rustig een serie fonetische woorden gebruiken.
Ja dat had ik geschreven.
Ik zag het nu binnen 1 seconde dat het niet klopte. Ik kan zo woorden neer schrijven waar ik op het schrijfmoment.. helemaal niet zie dat het verkeerd is. Ik zie het gewoon niet. Ik las eens een oud verslag terug van een schoolreis , die ik heb meegemaakt. Toch op de Havo en dan rustig een serie fonetische woorden gebruiken.
Laatst gewijzigd door codex op 19 mei 2016 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat zijn paradepaartjes?amclassic-fan schreef:Dan zet ik acuut het geluid uit. Die man heeft mij wat te veel paradepaardjes, waarvan er wel erg veel hopeloos achterhaald zijn. En open staan voor een andere mening?Zorro schreef:Van mij mogen ze Henk Lubberding er tevens frequenter bij betrekken.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Gewoon een koppel parades
- Sha Kokken
- Forum-lid
Hoho, wel goed citeren!dario schreef:Wat zijn paradepaartjes?amclassic-fan schreef:Dan zet ik acuut het geluid uit. Die man heeft mij wat te veel paradepaardjes, waarvan er wel erg veel hopeloos achterhaald zijn. En open staan voor een andere mening?Zorro schreef:Van mij mogen ze Henk Lubberding er tevens frequenter bij betrekken.
Henk L heeft teveel paradepaarDjes. Een stal vol zelfs. Terecht dat ACF die niet wil horen briesen tijdens de Tour
Neenee, de originele post is naderhand gewijzigd!
En nu we toch in het taaltopic zitten: er is natuurlijk een verschil tussen paradepaardjes en stokpaardjes
En nu we toch in het taaltopic zitten: er is natuurlijk een verschil tussen paradepaardjes en stokpaardjes
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Tijdens de gayparade heb je paradepaartjes samengesteld uit stokpaardjes.dario schreef:Neenee, de originele post is naderhand gewijzigd!
o'7o
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore