Bora Ultra 50
Heb deze wielen zelf ook al een jaartje. Nog altijd meer dan tevreden.RichardP schreef:Heb onlangs een set Bora 50 (clinchers) gekocht. Na de eerste euforie in de winkel heb ik nu een aantal vragen over de afwerking (eerste full carbon set). Hoop dat jullie hier wat over kunnen zeggen vanaf alleen foto's. Bedankt!
Als ik goed m'n best doe, herken ik item 3 ook bij m'n voorwiel; dwz ik voel iets van een randje (zichtbaar is het niet).
Kijkende naar de prijs van deze wielen lijkt mij de afwerking van je set onder niveau. Idd dus terug naar de FM.
-
- Forum-lid HC
ziet eruit als een haastklus, blijft wel handwerk en een probleem zal het niet worden (zeker 1 is normaal). Als jij ermee kan leven zou ik het zo laten anders zou ik teruggaan en gewoon een klacht indienen en om oplossing vragen (met name voor nr. 3)
Heeft iemand nog tips m.b.t. de verkrijgbaarheid van Bora's voor een goede prijs. Meer specifiek is mijn keuze op de Bora One 50 clincher dark label gevallen. Die set kost bij Hopmans ca. 1.300 euro, maar is uitverkocht. Elders kost de wielset honderden euro's meer.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Vind je ook niet goedkoper is mijn opinie.
- boswielrenner
- Forum-lid
lukt prima!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
Met een lezeyne pomp gaat dat, somminge klemsystemen hebben wel te weinig ventiel.
- boswielrenner
- Forum-lid
Met een SKS Rennkompressor pomp gaat het ook prima.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ondertussen een tijdje Bora's in bezit. Tevreden mee. Wel een vraagje. Het plastic ringetje in het gat van het ventiel komt op mij vrij gammel over. Als ik het ventiel door het gat druk, dan vliegt het ringetje er ook regelmatig uit. Normaal?