1 serie, 3 touring en 5 zijn ok, al was bij de 3 en 5 de vorige generatie zonder twijfel mooier.
Swett Cycles
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Blijf fan van de 4GC. Zelfs met deze grilldaniel1975 schreef: ↑01 dec 2022 18:281 serie, 3 touring en 5 zijn ok, al was bij de 3 en 5 de vorige generatie zonder twijfel mooier.
Van de 4GC ben ik niet zo'n fan, wel van de gewone 4. En die mega grille, ik vind het super!gede schreef: ↑01 dec 2022 19:39Blijf fan van de 4GC. Zelfs met deze grilldaniel1975 schreef: ↑01 dec 2022 18:281 serie, 3 touring en 5 zijn ok, al was bij de 3 en 5 de vorige generatie zonder twijfel mooier.
Een échte bestuurdersauto? Is dat net zoiets als een echte rijdersfiets?gede schreef: ↑01 dec 2022 17:01Idem. Ik heb sinds ik lease rijd, nooit wat anders gehad. Nu een i4 in bestelling. Ze mogen over het imago zeggen wat ze willen, het is een échte bestuurdersauto, ik ken niets (betaalbaars) dat in de buurt komt. Ik hou niet van die zweverige auto's die als een schip op de weg liggen.daniel1975 schreef: ↑01 dec 2022 16:53 Ik heb Audi gereden, Renault, Peugeot, VW, BMW en nu Volvo.
Als ik ooit niet meer een passende leaseauto kan vinden (bijv ivm verplicht duracel) dan linea recta terug naar BMW.
En dan geef ik er geen ruk om of dat een patserbak is of niet, voor mij de fijnst sturende en mooie auto.
Dichtst daarbij qua rijden kwam overigens een voorloop-Ford Focus.
Maar dat is dus 100 % persoonlijk. En het vooroordeel dat Hayes heeft: Mensen die enkel kopen PUUR op imago, ik denk dat dat waanzinnige uitzonderingen zijn. Het imago speelt zoals ik zei vaak mee, maar je koopt ook wel dat merk omdat je ervan uit gaat dat de kwaliteit top is.
En ik wil de Dacia-rijder zeker eens een goede lift geven. . Wie zegt dat dat geen dag-en-nacht verschil is, die liegt gewoon. En ja, een Dacia brengt je (meestal ) ook wel van A naar B, maar dat is voor mij niet het enige criterium dat telt. Ik hou te veel van de emotie van 'schoonheid' om elke aankoop puur functioneel te gaan beredeneren. En wat anderen dan denken? So what.
Ooit vol verwachting mijn V50 aan mijn zus gegeven toen we ergens met 2 auto’s naar toe moesten en haar 3 serie gepakt voor die echte rijders ervaring.
Die ervaring moet nu bijna 20 jaar later nog komen..
Nu had die v50 ook wel een goed onderstel maar voor mij voelde het een beetje als het sprookje van de nieuwe kleren van de keizer.
Die ervaring moet nu bijna 20 jaar later nog komen..
Nu had die v50 ook wel een goed onderstel maar voor mij voelde het een beetje als het sprookje van de nieuwe kleren van de keizer.
- daniel1975
- Forum-lid HC
V50 was dan ook broertje van de Ford Focus, zie mijn opmerking op de vorige pagina over de Focus
Less is bore