Vandaag gefietst in 2017
Vandaag 100km door de wind gebeukt tijdens de Joop Zoetemelk Classic. Geen regen van betekenis, wel een beste bak met wind, pfff. De oude meester fietste samen met Hennie Kuiper.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
108 op de teller.. erg nat en winderig lus 2 van amstelgold.. the pink panter getest ging lekker, volgende keer toch maar met mooier weer rijden voelt toch aangenamer als de zon schijnt.. wel doorweekt maar niet koud gehad ondanks dat ik zomer mits aanhad..
Hier in t Noorden was t niet veel maar wel droog. Rondje Lauwersmeer gereden, 100 km.
Kwestie van leeftijd. Hard en intensief wordt minder. In wedstrijden heb ik niets meer te zoeken. Done it, been there, got all the T-shirts. Dus dan moet de uitdaging uit iets anders komen. Lang en ver en doorrijden tot je omvalt en de schaafplekken op de kont staan.Fietsen?altijd schreef:Iedereen die enorme afstanden!
Zelf een voorjaarscompetitie gereden maar met mijn domme kop gedacht dat het niet direct op de kant zou gaan. Dus lekker rustig laatste wiel wordt t helemaal uit elkaar gereden. Een harde leerschool want voelde me sterk
hun fietsen.
Hoeft niet voor iedereen zo te zijn.
Ik ben 64 , maar met lange afstanden heb ik nog steeds niks, geen uitdaging.
Na een uur of 3 heb ik het wel gezien, maar als ik onderweg er 1 het snot voor de ogen heb gereden is mijn dag goed.
Na een uur of 3 heb ik het wel gezien, maar als ik onderweg er 1 het snot voor de ogen heb gereden is mijn dag goed.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
Gisteren ook de Joop Zoetemelk Classic gereden, 100 km. Slechts een paar druppeltjes en een bak wind.
Was nog nooit in dit deel va NL geweest, erg mooie omgeving. Genoten van een goed georganiseerde tocht, en....
Joop in het echie gezien.
Mooie dag gehad, dus organisatie en vrijwilligers; BEDANKT!
Was nog nooit in dit deel va NL geweest, erg mooie omgeving. Genoten van een goed georganiseerde tocht, en....
Joop in het echie gezien.
Mooie dag gehad, dus organisatie en vrijwilligers; BEDANKT!
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid
64 pas,Jezus je had mijn kind kunnen zijnKeezx schreef:Hoeft niet voor iedereen zo te zijn.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
- Forum-lid
Ik toen ik naar buiten keek haha,en toen ik de hond had uitgelaten wist ik het zekerKeezx schreef:Vries windje vandaag weer Rob.....na 60 km had ik het wel weer gezien.;
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
- Forum-lid
Vanmorgen weer clubritje gedaan. Uit en thuis 75 km. Eerste helft ging geweldig, dik 35 km/u gemiddeld. De laatste 30 km met windkracht 7 Bft uit het ZW (dus gewoon tegenwind terug) is het gemiddelde naar 25,1 gezakt. Wat was dat afzien. De hele groep viel uit elkaar. Echt groepjes van een man of 4-6 die bij elkaar zaten schuilen. Dat heb je als de snelle groep met de langzame meerijdt (of is het andersom). OP een gegeven moment moeten de mindere toch lossen. Was erg blij om in het clubcafe met de koffie na de rit even te kunnen rusten voor ik met de wind tegen weer naar huis kon fietsen.
Helemaal uitgewoond aan de lunch. Ga zo even liggen, kan mijn ogen amper open houden.
Iets teveel gegeven.
Marc
Helemaal uitgewoond aan de lunch. Ga zo even liggen, kan mijn ogen amper open houden.
Iets teveel gegeven.
Marc
Laatst gewijzigd door marcvmegroot op 19 mar 2017 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier ook een stevig windje vandaag. Zelfs wat spullen weggewaaid in de tuin. Geen zon te zien en een miezer waar je je humeur bij verliest. Desondanks toch gereden, 99.5 km solo aan 32.5km/h gemiddeld. De Parlee zag er niet uit bij aankomst. Meer dan genoeg, blij dat ik thuis was.
https://www.strava.com/activities/905987295/
https://www.strava.com/activities/905987295/