Garmin Edge 830
mijn 830 is in gebruik genomen vorige week, de eerste ritjes heeft hij na aankomst direct opgeslagen in Garmin connect, nu is het bluetooth tekentje niet langer zichtbaar (oplichten) , en kan mijn smartphone ook niet langer verbinding maken met de 830 dus verdere ritten worden niet meer opgeslagen, kan ik bluetooth ergens aan en uitzetten op de 830 of is dit een gekend Garmin edge 830 probleem, koppelen met de telefoon lijkt niet te lukken wat ik ook probeer.Thks
Bij verbindingen kan je BT aan en uitzetten.rodekool schreef: ↑03 apr 2021 22:03 mijn 830 is in gebruik genomen vorige week, de eerste ritjes heeft hij na aankomst direct opgeslagen in Garmin connect, nu is het bluetooth tekentje niet langer zichtbaar (oplichten) , en kan mijn smartphone ook niet langer verbinding maken met de 830 dus verdere ritten worden niet meer opgeslagen, kan ik bluetooth ergens aan en uitzetten op de 830 of is dit een gekend Garmin edge 830 probleem, koppelen met de telefoon lijkt niet te lukken wat ik ook probeer.Thks
Als je de activiteit opslaat staat deze sowieso op de Garmin.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
@Nijkie , vind ik die verbindingen op het toestel of op Garmin connect, ik heb de handleiding erop nageslagen en vind dat nergens, De eerste ritjes heeft hij inderdaad automatisch opgeslagen maar sinds gisteren doet hij dat niet meer en licht het BT tekentje niet meer op. Toch alvast bedankt.
https://www8.garmin.com/manuals/webhelp ... 8A5FA.htmlrodekool schreef: ↑04 apr 2021 09:17 @Nijkie , vind ik die verbindingen op het toestel of op Garmin connect, ik heb de handleiding erop nageslagen en vind dat nergens, De eerste ritjes heeft hij inderdaad automatisch opgeslagen maar sinds gisteren doet hij dat niet meer en licht het BT tekentje niet meer op. Toch alvast bedankt.
https://www8.garmin.com/manuals/webhelp ... 73DFD.html
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
heb ik allemaal reeds gevonden en geprobeerd, tevergeefs, dus denk ik dat er meer aan de hand is, zo lang het bluetooth tekentje niet oplicht op de gps ,vrees ik dat contact maken of verbinden onmogelijk is. Correct me if I'm wrong.