Cannondale
Heb je überhaupt gelezen waar de terugroep over gaat? Zelfs als jouw fiets onder de actie valt lijkt me dat je, als je tenminste niet helemaal achterlijk bent, niets hoeft te ondernemen. Tenzij je graag met open snelspanners fietst natuurlijk...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Hier vindt je meerinfo over de recalls
http://quickreleaserecall.com/
En hier nog meer
Is trouwens een hele handige tool voor om dit even zelf op te zoeken, dat heet Google, gewoon eens een keer op kijken, wie weet heb je er in de toekomst iets aan.
http://quickreleaserecall.com/
En hier nog meer
Is trouwens een hele handige tool voor om dit even zelf op te zoeken, dat heet Google, gewoon eens een keer op kijken, wie weet heb je er in de toekomst iets aan.
Ik wist niet wat QR voor stond.
En ja, ik ga dat zeker aan mijn FM vragen. Die mail is niet voor niks.
En heb je zelf wel gelezen? Als je die snelspanner dicht draait, kan hij in de rem komen.
En Nico, geen idee waarom je mij op google wijst. Ik geef alleen aan dat cannondale een terugroepactie mail heeft verstuurd. Ik vraag niet om info en ik zoek ook niks.
Dacht, doe wellicht anderen een plezier er mee.
Maar helaas... the messenger gets blamed...
En ja, ik ga dat zeker aan mijn FM vragen. Die mail is niet voor niks.
En heb je zelf wel gelezen? Als je die snelspanner dicht draait, kan hij in de rem komen.
En Nico, geen idee waarom je mij op google wijst. Ik geef alleen aan dat cannondale een terugroepactie mail heeft verstuurd. Ik vraag niet om info en ik zoek ook niks.
Dacht, doe wellicht anderen een plezier er mee.
Maar helaas... the messenger gets blamed...
En wat is er mis met zelf een beetje nadenken? Je kunt toch wel zelf controleren of die handle je schijf kan raken. En zelfs ALS dat het geval is: Je kan die handle toch zo plaatsen dat deze nooit je schijf kan raken? Bijvoorbeeld door deze aan de andere kant van je vork te plaatsen? 't Is maar één tip...
(Die recall is er omdat er altijd complete idioten rondlopen die graag anderen de schuld geven van hun eigen onvermogen. M.a.w.: om dure lawsuits te voorkomen)
(Die recall is er omdat er altijd complete idioten rondlopen die graag anderen de schuld geven van hun eigen onvermogen. M.a.w.: om dure lawsuits te voorkomen)
Laatst gewijzigd door 53x11 op 07 dec 2015 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- alliance_0
- Forum-lid
Bredalp schreef:
Dat staat er dus helemaal niet. Een goed gesloten snelspanner kan natuurlijk helemaal geen gevaar opleveren. De filmpjes zijn toch duidelijk genoeg.
Die instructie is wel hilarisch overigens, vooral het deel hoe je kunt zien of je een snelspanner hebt en dat je dan vervolgens heel goed moet kijken of je een schijf op je wiel hebt of niet...
En nu allemaal snel de #2 potloodtest doen!
En nu allemaal snel de #2 potloodtest doen!
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Het gaat er natuurlijk om als je hem NIET goed dicht doet.alliance_0 schreef:Bredalp schreef:
Dat staat er dus helemaal niet. Een goed gesloten snelspanner kan natuurlijk helemaal geen gevaar opleveren. De filmpjes zijn toch duidelijk genoeg.
Dit staat er:
"niet juist gesloten of open gelaten tijdens het rijden, in de remschijf kunnen komen"
Maar wat ze precies met niet juist gesloten bedoelen...
Blijkbaar kan je hem dus op een goede manier dicht doen en op de verkeerde. Of misschien bedoelen ze, niet helemaal dicht, wellicht.
Je kan het wel zelf checken, maar mocht je idd onder de actie vallen, moet de FM toch dat onderdeel vervangen en installeren.
NEE! Tenzij je een totale onverlaat bent kun je gewoon met elke snelspanner fietsen. Ik kan echt niet begrijpen dat je een FM nodig hebt om dat te controleren, zeker niet na het lezen van de instructie voor (complete) dummies op genoemde website. Maar goed, als jij daar blij van wordt...
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
You're missing the point. Voor iedereen met gezond verstand is het nooit nodig om de spanner te vervangen.
En ja, ik krijg een soort allergische reactie als mensen blijk geven zelf niet te kunnen nadenken. Sorry. Is genetisch bepaald denk ik.
En ja, ik krijg een soort allergische reactie als mensen blijk geven zelf niet te kunnen nadenken. Sorry. Is genetisch bepaald denk ik.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Waar denk ik dan niet over na?
Ik plaats alleen dat cannondale een terugroepactie heeft.
Jij maakt er een heel verhaal van. En legt mij woorden in de mond als zou ik mijn FM vragen of mijn snelspanners wel dicht zitten. En je raast maar door.
Maar ik heb verder niks gevraagd, en ik zoek geen info. Was alleen ter kennisgeving.
Hoef ik verder niet over na te denken.
Even resume;
Ik plaats een melding dat Can een terugroepactie geeft
En het gaat over, achterlijken, idioten, mensen zonder verstand....
Feestelijk! Dat doe ik dus ook niet meer.
Ik plaats alleen dat cannondale een terugroepactie heeft.
Jij maakt er een heel verhaal van. En legt mij woorden in de mond als zou ik mijn FM vragen of mijn snelspanners wel dicht zitten. En je raast maar door.
Maar ik heb verder niks gevraagd, en ik zoek geen info. Was alleen ter kennisgeving.
Hoef ik verder niet over na te denken.
Even resume;
Ik plaats een melding dat Can een terugroepactie geeft
En het gaat over, achterlijken, idioten, mensen zonder verstand....
Feestelijk! Dat doe ik dus ook niet meer.