Schone dames!
- Sha Kokken
- Forum-lid
Zijn hoofd op een stok
Ik wist niet dat Sagan uit Transsylvanië komt...
Ik wist niet dat Sagan uit Transsylvanië komt...
- Sha Kokken
- Forum-lid
Nee_Nee schreef:Dat komt ie ook niet
Heren, jullie maken het wel steeds bonter...steeds minder excuusfietsen. En bij de laatste foto kan ik me al helemaal niet meer voorstellen dat de schone dame nog ergens fiets gerelateerd is... Een beetje on topic aub.
Veni. Vidi. Fietsie.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Strikt genomen is de excuusfiets niet nodig ( fietscafe, voor de nachtbrakers als het niet meer over fietsen hoeft te gaan)TumTumTum schreef:Heren, jullie maken het wel steeds bonter...steeds minder excuusfietsen. En bij de laatste foto kan ik me al helemaal niet meer voorstellen dat de schone dame nog ergens fiets gerelateerd is... Een beetje on topic aub.
En ik bied me bij deze aan om te checken of de waterval de dame in kwestie schoon genoeg maakt.
Ze heeft zonet haar MTB in de waterval laten vallen en zit nu te bedenken hoe die terug te krijgen.
Arm kind. Ik heb echt mer haar te doen
Arm kind. Ik heb echt mer haar te doen
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Een foto is een momentopname hè TTT. Ze heeft dr fiets net buiten beeld gezet omdat t een nep Chinees is.TumTumTum schreef:Heren, jullie maken het wel steeds bonter...steeds minder excuusfietsen. En bij de laatste foto kan ik me al helemaal niet meer voorstellen dat de schone dame nog ergens fiets gerelateerd is... Een beetje on topic aub.
is het fietsen aan het her-ontdekken
Ik moest er even een zakdoekje bij pakken, zo ontroerd was ik door dit totaal onzelfzuchtig gebaar. Snif snif.Supergrover schreef: En ik bied me bij deze aan om te checken of de waterval de dame in kwestie schoon genoeg maakt.
Een lintje voor Grovertje de Onbaatzuchtige.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock