Ja toevallig wel mijn thuisfrontHenH schreef: Is deze foto 'toevallig' genomen bij Kippenburg?
foto van je fiets
-
- Forum-lid
Mijn fiets is alweer een paar jaartjes oud
http://img32.imageshack.us/img32/7245/wilier2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img32.imageshack.us/img32/7245/wilier2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Recreatief fietser........
Wilier Escape full Ultegra - Fulcrums Racing 7 CX
-
- Forum-lid
of
Edit
GELUKT
ps ondertussen met Fulcrum racing 7 CX en trappers en 3 jaar oud alweer Zal binnenkort even nieuwe pic maken. wel zo aardig :-p
Edit
GELUKT
ps ondertussen met Fulcrum racing 7 CX en trappers en 3 jaar oud alweer Zal binnenkort even nieuwe pic maken. wel zo aardig :-p
Recreatief fietser........
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Mooie fiets, dat wel, maar persoonlijk had ik toch maar gewoon pedalen gemonteerd, dat fietst nog fijner...PaPiggelmee schreef:...ondertussen met...en trappers ...
60 x Ventoux
Het wordt alweer het 4e jaar dat ik er mee ga fietsen, en toch heb ik absoluut nog geen behoefte aan iets nieuws - meer aero - kabels weggewerkt in het frame of wat dan ook. Wel heeft de fiets in de jaren wat updates gehad / andere wielen / andere groep. Ik heb er ook nog een set C50 voor om met heerlijke wind arme dagen mee te rijden.
p.s. Voor de puristen onder ons - Achterwiel is een C35 , voorwiel is een Cole T38, ik moet nog op zoek naar een C35 voorwiel.
p.s. Voor de puristen onder ons - Achterwiel is een C35 , voorwiel is een Cole T38, ik moet nog op zoek naar een C35 voorwiel.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Mooiste frame ooit, die zou ik nooit wegdoen. En als ie dan toch stuk ging zou ik hem ophangen boven de tv.rene schreef:Het wordt alweer het 4e jaar dat ik er mee ga fietsen, en toch heb ik absoluut nog geen behoefte aan iets nieuws - meer aero - kabels weggewerkt in het frame of wat dan ook. Wel heeft de fiets in de jaren wat updates gehad / andere wielen / andere groep. Ik heb er ook nog een set C50 voor om met heerlijke wind arme dagen mee te rijden.
@ruud: het zijn Vittoria evo cx tubes ( team prototype ) en ze rijden fantastisch.
@mensma: fiets gaat zeker niet weg ... Het is nog steeds mijn pareltje... En met 6,6 kg compleet ook in deze moderne tijden een keurig gewicht
@mensma: fiets gaat zeker niet weg ... Het is nog steeds mijn pareltje... En met 6,6 kg compleet ook in deze moderne tijden een keurig gewicht
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
En als je hem toch weg doet dan gooi je hem maar bij mij over de heg. Wat een schoonheid! En het is niet eens titanium.mensma schreef:Mooiste frame ooit, die zou ik nooit wegdoen. En als ie dan toch stuk ging zou ik hem ophangen boven de tv.rene schreef:Het wordt alweer het 4e jaar dat ik er mee ga fietsen, en toch heb ik absoluut nog geen behoefte aan iets nieuws - meer aero - kabels weggewerkt in het frame of wat dan ook. Wel heeft de fiets in de jaren wat updates gehad / andere wielen / andere groep. Ik heb er ook nog een set C50 voor om met heerlijke wind arme dagen mee te rijden.
Veni. Vidi. Fietsie.