Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
tarzander
- Forum-lid
tarzander
25 jun 2009 16:54
maus_1990 schreef:TiesT schreef:C a s r a n schreef:
Eric, welk symbooltje staat er op de kopbuis van die TdF Limited Editions? Moeilijk te zien op die 2 plaatjes, en aangezien ik er aan denk om zo eentje aan te schaffen weet ik het graag
Ziet er toch uit als een geel vierkantje met zwarte é er in.
Zo ziet het er idd wel uit, maar als TdF editie denk ik dat het - ik weet niet hoe je dat goed moet zeggen- de landkaart van Frankrijk moet worden (als je snap wat ik bedoel
)
Je bedoelt Frankrijk 'en profile'?!
Ik denk het niet want dan ga je bijna niks van Frankrijk terugvinden op zo'n klein stukje fiets. Ik denk dat het ook de é in/op een geel vlakje is.
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
-
casran
- Forum-lid HC
casran
25 jun 2009 18:37
MrT schreef:En even over die geheimpjes.. Is het dus zo dat je voor veel geld testversies mag kopen. Aan de hand van de resultaten komt dat dan in het standaard 2010 model.
Dus eigelijk, als je dit frame zou kopen, koop je dus een beta-versie waar dus misschien nog wat aan scheelt?
Of ben ik misschien een beetje te negatief?
Omdat hij vervroegd op de markt komt in een Limited Edition (we hebben het over de R3SL want de S3 LTD is gewoon een ander kleurenschema zónder meerprijs) noem jij het een beta-test-versie? Ik denk dat je spoken ziet en veel fantasie hebt.
Wat ze overigens voor 2010 lanceren (dus eind 2009 leverbaar) zou ondertussen nu al moeten getest en bijna beslist zijn trouwens.
-
timcap
- Forum-lid
timcap
25 jun 2009 22:33
\'\'I don\'t dream my life, I live my dreams\'\'
-
speric
- Forum-lid HC
speric
26 jun 2009 09:44
Mellie schreef:SpEric schreef: in afwachting van de palladio.
Jeetje, is het 3T nog steeds niet gelukt de palladio te leveren? Dan zullen ze toch iets nog niet onder de knie hebben met die nieuwe kop...
De kop die ze hadden mocht terug naar de tekentafel van de profs, de kop zou te breed zijn namelijk en de bovenbenen kwamen er langs. Waarom dat zooooooo lang moet duren is mij ook onbekend..
Voorop staat de é als het goed is
-
demonsternaar
- Forum-lid
demonsternaar
26 jun 2009 22:42
slecht en goed nieuws.
het slechte nieuws is
, ik zou een s3 olympic krijgen maar deze is gewoon weg niet meer te leveren in mijn maat 54, wat ik raar vond omdat het op de veltec lijst niet als uitverkocht op stond??:rolleye:
ze hebben bij veltec geprobeerd het nog ergens vandaan te halen maar dat lukte niet.
het goede nieuws is dus
, hebben zij voor mij de tour versie s3 vast gelegd en met een beetje hoop die ik nog over heb kom het volgende week binnen.
het is de bedoeling dat de s3 tour versie voor de tour begint word uit geleverd met shirt van Carlos er bij.
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
-
simic
- Forum-lid
simic
27 jun 2009 00:05
Krijgt het verhaal dus toch een positieve wending, alhoewel, als je al zolang bent aan het wachten moeten ze dat lange wachten (lees: aan het lijntje houden) wel deze TdF special geven. Ik zou zeggen: eerst zien dan geloven! Er wordt immers al heel lang gezegd dat je fiets word geleverd.
Heb je er zelf vertrouwen in dat hij op tijd geleverd word?
-
demonsternaar
- Forum-lid
demonsternaar
27 jun 2009 01:10
simic schreef:Krijgt het verhaal dus toch een positieve wending, alhoewel, als je al zolang bent aan het wachten moeten ze dat lange wachten (lees: aan het lijntje houden) wel deze TdF special geven. Ik zou zeggen: eerst zien dan geloven! Er wordt immers al heel lang gezegd dat je fiets word geleverd.
Heb je er zelf vertrouwen in dat hij op tijd geleverd word?
eerlijk gezegd niet, maar ik hoop het nu van wel.
ik mocht ook wachten voor het 2010 model, maar daar weten ze de kleuren nog niet van.
qua frame blijft het onveranderlijk alleen de kleur gaat iets veranderen wat ik heb begrepen.
-
demonsternaar
- Forum-lid
demonsternaar
27 jun 2009 01:22
Patrickh schreef:Die tour versie frames worden toch pas na de eerste week van de tour uitgeleverd .
ja dat heb ik ook gehoord, maar veltec heef vertelt dat het de bedoeling is voor de tour de frames uit te leveren
en als ze vrijdag bij veltec binnen komen( 3juli) en voor dat ik het frame in me handen heb zijn de eerste gele truien in de tour al uitgedeeld in de eerst week,
dan klop het verhaal toch?
-
simic
- Forum-lid
simic
27 jun 2009 11:56
Hopen dat jij de eerste bent met die speciale S3:) Alhoewel ik het zelf flink balen zou vinden als ik zolang zonder fiets, en bij reserve fiets zonder zo´n mooie, lang beloofde fiets.
Weet je wat ik mij nou echt afvraag (misschien weet Speric daar een antwoord op) of Cervelo al die tijd van nieuwe uitlever data zeggen, dat ze dat al van te voren wisten dat hij ze toch niet ging krijgen en de klant voorliegt of omdat ze dat echt niet konden plannen?
-
elpatino
- Forum-lid
elpatino
28 jun 2009 22:48
hallo ,
ben sinds kort eigenaar van een cervélo S2 en heb het volgende probleem.
iedere keer als ik fiets zakt mijn zadelpen,ik kan ze niet vast zetten.
zijn er nog die dat probleem voor gehad hebben?
cervélo S2 campa super record leightweight
specialized s-works carbon mavic crossmax
-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
28 jun 2009 23:32
Heb je er al Tacx Montage pasta tussen gesmeerd?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’