Het grote domme vragen topic
Ik heb geen diëtist nodig. Mijn BMI zit ruim onder gemiddeld. En of veel ik weinig fiets, daar mogen anderen over oordelen. Maar ik vind 12.000 kilometer en meer dan 100.000 hm tot nog toe dit jaar best veel
Live fast; die young. mijn blog
Mijn carbon grizzl is met een matte lak gespoten.
Ik vind het erg lastig om de lak echt mooi schoon te krijgen.
Nu heb ik ooit heb een matte gitaar glimmend gepoetst met een polijstmiddel.
Zou ik de fiets ook op deze manier kunnen oppoetsen?
(Lijkt mij trouwens wel veel werk,,,)
Ik vind het erg lastig om de lak echt mooi schoon te krijgen.
Nu heb ik ooit heb een matte gitaar glimmend gepoetst met een polijstmiddel.
Zou ik de fiets ook op deze manier kunnen oppoetsen?
(Lijkt mij trouwens wel veel werk,,,)
Courir c'est mourir un peu
-
- Forum-lid HC
Poeh.... ik denk het niet, daar zal de lak te dun voor zijn om dat echt mooi te krijgen.
Ik doe de mijne wel eens met een doekje en wd40 gaat ie wel iets van glimmen maar dat staat wel mooi vind ik.
Ik doe de mijne wel eens met een doekje en wd40 gaat ie wel iets van glimmen maar dat staat wel mooi vind ik.
Waarom heet het papadag ?? Is mama gewoon moeder of heeft zij mamadagen ?? Heb een beetje gevoel bij die hipster woorden.
Ik heb nooit papadagen gehad vroeger. Ik was/ben gewoon vader van mijn kinderen. Ongeacht of ik vrij was, toen de kids nog op school zaten.
Toen de jongste nog op de lagere school zat kreeg ik ook wel eens zo’n vraag als ik ze ophaalde tussen de middag: heb je ook een papadag .. . Gelukkig was dat voor de lunch.
Ik heb nooit papadagen gehad vroeger. Ik was/ben gewoon vader van mijn kinderen. Ongeacht of ik vrij was, toen de kids nog op school zaten.
Toen de jongste nog op de lagere school zat kreeg ik ook wel eens zo’n vraag als ik ze ophaalde tussen de middag: heb je ook een papadag .. . Gelukkig was dat voor de lunch.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Mama heeft mamadagenrene schreef: ↑05 sep 2024 17:08 Waarom heet het papadag ?? Is mama gewoon moeder of heeft zij mamadagen ?? Heb een beetje gevoel bij die hipster woorden.
Je kan toch ook gewoon weekend hebben van maandag tot vrijdag / vrijdag tot woensdag / of woensdag tot maandag, omdat je volcontinue werk verricht, dus zonder aanvullend ouderschapsverlof voor partners..
Papadag, nog erger dan Buckler voor Youp van ‘t Hek.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Grootste deel van de bevolking werk niet in volcontinuedienst….
Ik heb niks tegen papadagen, maar wel dat de staat en werkgevers er voor opdraaien.
Ik heb niks tegen papadagen, maar wel dat de staat en werkgevers er voor opdraaien.
Less is bore
-
- Forum-lid
Als de vader (tijdelijk) minder werkt, dan wordt het voor de moeder gemakkelijker gemaakt om haar werk weer op te pakken na haar zwangerschapsverlof. Bepaalde stimulatie van de emancipatie lijkt mij hier ook aan ten grondslag te liggen.
Ik denk dat deze regeling een positief effect heeft op de band tussen vader en kind.
En de regeling zal vast ook een drempel wegnemen om over het ouderschap te denken en/of eraan te beginnen.
Dat het geld kost; een negatieve bevolkingsgroei is ook niet goed voor je land.
Ik denk dat deze regeling een positief effect heeft op de band tussen vader en kind.
En de regeling zal vast ook een drempel wegnemen om over het ouderschap te denken en/of eraan te beginnen.
Dat het geld kost; een negatieve bevolkingsgroei is ook niet goed voor je land.
Wel de meest service verlenend werk : journalisten- zorg personeel- politie - brandweer en sowieso veel productie en vervoers personeel.daniel1975 schreef: ↑05 sep 2024 22:04 Grootste deel van de bevolking werk niet in volcontinuedienst….
Dat je als nieuwbakken vader/moeder recht heb op een aantal dagen / weken vrijaf om de partner te ondersteunen juich ik alleen maar toe.