Prachtige fiets! Bevalt Di2?
foto van je fiets
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Prachtige fietsen hierboven (oeps..., vorige blz.)! Met die Stealth Canyon uit Barcelona duik je volgens mij voortdurend 'onder de radar' .
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
Fiets van mijn vrouw voorzien van een andere wielset. Staat zeer goed
Specialized S-Works Roubaix SL3
Specialized Epic Expert
Specialized Epic Expert
Die zijn al ingekort, waren nog langer én met rode accenten. Laat het voorlopig zo.jsprbcn schreef:Ik vind hem mooi hoor! (ik zou zelf de stickers van de wielen halen zodat ie iets rustiger wordt)
Er komen 50 of 60 mm stickerloze carbonwielen onder.
-
- Forum-lid HC
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Het zou inderdaad jammer zijn als je de lelijkste versie van je minst favoriete merk zou kopena3 schreef:Na diverse goedkope alu fietsen eindelijk een 'echte'.
Mijn favoriete merk in de (in mijn optiek) mooiste versie.
Mooie fiets
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Wilde al lang een GIANT, maar dan kom je weer een mooi aanbod tegen waar je weer op in gaat...lcsmt schreef:Het zou inderdaad jammer zijn als je de lelijkste versie van je minst favoriete merk zou kopen
Mooie fiets
Dan koop je inderdaad niet je favoriete merk, dus verkoop je die maar weer. Zo heb ik veel te veel
fietsen gehad de laatste paar jaar, maar door ze weer snel (voor een goede prijs) te verkopen, heb
ik van de 'winst' nu toch maar eens mijn favoriete fiets gekocht, en nu eerst maar eens genieten.
Thanx for the compliment!
Na lang aarzelen............toch ook maar even een fotootje van mijn eigen fiets. Gewoon om dat ik het een mooi karretje vind.
[/img]
Opgebouwd met;
Campagnolo Super Record 11sp
Zipp303 met Conti4000s
Engage Fluke zadel met Engage Revit zadelpen
Engage Ergo stuur met Zipp SL Speed stuurpen
[/img]
Opgebouwd met;
Campagnolo Super Record 11sp
Zipp303 met Conti4000s
Engage Fluke zadel met Engage Revit zadelpen
Engage Ergo stuur met Zipp SL Speed stuurpen
Beginnertje.....
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Om zo'n prachtige fiets hier te plaatsen is 'lang aarzelen' toch ècht niet nodig, lijkt mij zo ! Mooie, rustig ogende opbouw met top-componenten toch?
60 x Ventoux