Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
https://link.marktplaats.nl/m1640908212
overbodig geworden staat er in de advertentie... Ik denk dat dat plakband om de zitbuis daar vast iets mee te maken heeft...
overbodig geworden staat er in de advertentie... Ik denk dat dat plakband om de zitbuis daar vast iets mee te maken heeft...
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- ophetkantje
- Forum-lid
Denk dat er niet zoveel mis mee is, Single voorblad gaan rijden, en daarom bevestiging voorderailleur afgeplakt?
Ach, ik zeg ook maar wat
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Dat zo natuurlijk ook kunnen.ophetkantje schreef: ↑17 dec 2020 12:35 Denk dat er niet zoveel mis mee is, Single voorblad gaan rijden, en daarom bevestiging voorderailleur afgeplakt?
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Zou zo maar kunnen, dé Rozemarijn is in Delft geboren en woont in De Lier en de adverteerster komt uit De Lier. En ze (haar ploeg) rijdt op Pinarello, dus mogelijk ook een reden om de Ridley weg te doen.mackersv2.0 schreef: ↑17 dec 2020 12:27 Krijg je wel de fiets van een wereldkampioen, ervan uitgaande dat het dé Rozemarijn Ammerlaan is.
Time is (almost) on my site, 2 more days
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Klopt helemaal! Edoch zeldzaam .....
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Allez
- ophetkantje
- Forum-lid
Ik vind vooral de combinatie van deze wielen en de pedalen wel grappig bij die Trek.
Ach, ik zeg ook maar wat
Ja, en met reflector. Ik vermoed voor een proefritje?ophetkantje schreef: ↑24 dec 2020 08:19 Ik vind vooral de combinatie van deze wielen en de pedalen wel grappig bij die Trek.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- thestudent
- Forum-lid HC
Campagnolo record triple kom je ook nog best veel tegen. Ik vind m er niet super strak bijstaan om de prijs ook maar enigszins te rechtvaardigen. Tja triple was het ineens helemaal niet meer.mackersv2.0 schreef: ↑24 dec 2020 08:42Valt toch wel mee?
Voor zoń "oude" groep zie ik ze nog best vaak.
Is ook zo'n beetje de laatste triple top groep dus moeilijk te vervangen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Dit is 1x spaakpatroon. Kom je heel soms tegen bij voorwielen. Maar nooit op achterwielen. Nadeel is dat de kruis heel dicht bij je flens is wat de boel (en vooral je flens) onnodig onder hoge druk zet.
Zeldzaam is een beter woord al is opmerkelijk zeker van toepassing op een achterwiel.
Zeldzaam is een beter woord al is opmerkelijk zeker van toepassing op een achterwiel.