Canyon
- arnoudrace
- Forum-lid
UV veroudering: Kwestie van nieuwe folie plakken?
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
@icanjan: mooi hoor met DuraAce!
Even een cross post uit het fiets topic....
Dit weekend had ik de mogelijkheid om nabij Tarragona (Penedès) te kunnen fietsen.
Ik had van tevoren een route gemaakt in Garmin Connect met behulp van de Strava heatmaps voor de populaire wegen/segmenten en Google Maps om dingen te kunnen verkennen en of sommige wegen geschikt waren om te fietsen.
Eindeloze velden met olijf bomen of wijn ranken.
Sanctuari de Montserrat
Mooie kleine dorpjes, ook weer met wijn ranken
Mooie wegen om te fietsen, met heel weinig verkeer.
Hele mooi weg door het bos met veel klimmen en dalen.
Voor het eerst in +/-9000Km een lekke band. Na een kleine pauze kon ik weer verder.
Ik heb echt genoten, en het weer was heel erg goed (tot 18 graden) maar een wind..... pfffffff
8-10% klimmen is normaal goed te doen, maar met hele harde windstoten is het andere koek (zeker met een fiets van 7Kg), en denk je na een klim lekker te kunnen afdalen krijg je zelfs op een afdaling een muur van wind voor je kiezen......
Zeker voor herhaling vatbaar!
Even een cross post uit het fiets topic....
Dit weekend had ik de mogelijkheid om nabij Tarragona (Penedès) te kunnen fietsen.
Ik had van tevoren een route gemaakt in Garmin Connect met behulp van de Strava heatmaps voor de populaire wegen/segmenten en Google Maps om dingen te kunnen verkennen en of sommige wegen geschikt waren om te fietsen.
Eindeloze velden met olijf bomen of wijn ranken.
Sanctuari de Montserrat
Mooie kleine dorpjes, ook weer met wijn ranken
Mooie wegen om te fietsen, met heel weinig verkeer.
Hele mooi weg door het bos met veel klimmen en dalen.
Voor het eerst in +/-9000Km een lekke band. Na een kleine pauze kon ik weer verder.
Ik heb echt genoten, en het weer was heel erg goed (tot 18 graden) maar een wind..... pfffffff
8-10% klimmen is normaal goed te doen, maar met hele harde windstoten is het andere koek (zeker met een fiets van 7Kg), en denk je na een klim lekker te kunnen afdalen krijg je zelfs op een afdaling een muur van wind voor je kiezen......
Zeker voor herhaling vatbaar!
De Q-rings bevallen erg goed al moet ik nog Km's maken om echt het effect te merken, en ik heb zelfs het gevoel dat ik de Q-rings van stand moet/kan veranderen voor nog meer effect. Voor zover ben ik heel erg tevredenJasperGR schreef:@jsprbcn Wat maken zulke afbeeldingen mij toch jaloers... Ziet er top uit en hoe bevalt je Rotor i.c.m. de ovale ringen?
Klimmen gaat lekker en afhankelijk van het stijging percentage schakel ik naar een versnelling die mij +/-90 rpm geeft. Dus welke versnelling is moeilijk te zeggen.haaldoor schreef:Hoe gaat het klimmen met de Q-rings? Wellicht dat ik het ook eens wil gaan proberen maar vooral de 'verminderde' schakel kwaliteit weerhoudt me enigszins. En welk verzet gebruik je voor het klimmen qua Q-rings en cassette?
Woensdag ga ik weer klimmen (Montseny 1500m gem. 6%) dus dan kan ik nog eens goed kijken gezien het een lange klim is in plaats van korte "rollercoaster" klimmetjes die op en neer gaan.