Scott
-
- Forum-lid HC
Met de foil twee die klem met rode inserts zou 5nm volstaan, nu weet ik uit ervaring, ik heb er vier frames van gehad.
De eerste ging dat niet met de twede wel, de derde kreeg je nooit meer los daar moest ik echt een klap op de zadelpen geven met een hamer.
De vierde is perfect .
Wat je moet doen klem erin doen naar benenden duwen met de inbus, vastdraaien op 5nm dan een flinke klap met je handen op een andere inbussleutel. Dan zet de klem vaak net ff.
FF ritje door de straat met een paar kuilen en dan weer 5nm, dan zit ie wel goed.
Als je het onderweg doen, kapje eraf laten en precies het zelfde doen, maar onderweg is inderdaad niet fijn.
De eerste ging dat niet met de twede wel, de derde kreeg je nooit meer los daar moest ik echt een klap op de zadelpen geven met een hamer.
De vierde is perfect .
Wat je moet doen klem erin doen naar benenden duwen met de inbus, vastdraaien op 5nm dan een flinke klap met je handen op een andere inbussleutel. Dan zet de klem vaak net ff.
FF ritje door de straat met een paar kuilen en dan weer 5nm, dan zit ie wel goed.
Als je het onderweg doen, kapje eraf laten en precies het zelfde doen, maar onderweg is inderdaad niet fijn.
-
- Forum-lid HC
@Appie, ziet er netjes uit hele mooi addict!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tis ook niet mijn kleur, maar de fiets is prachtig. Vind de Scott frames momenteel erg fraai.
Bij de racers alleen ook 9/10 suffe paintings. De blauw zwarte RC is gaaf.
Bij de racers alleen ook 9/10 suffe paintings. De blauw zwarte RC is gaaf.
Less is bore