Specialized
- boswielrenner
- Forum-lid
Deel je mening hoor, maar ik vond de nieuwe tarmac sl5 niet genoeg verandering om mijn sl4 in te ruilen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
Iemand bekend met een recall op de venge. Sprak vandaag een collega wiens zoon zijn venge in moest sturen (fiets had geen problemen)
Zonder morren kreeg hij een vias ( beetje vreemd verhaal tenzij specialized niets anders op voorraad heeft)
Zonder morren kreeg hij een vias ( beetje vreemd verhaal tenzij specialized niets anders op voorraad heeft)
sharkman113 schreef:Iemand bekend met een recall op de venge. Sprak vandaag een collega wiens zoon zijn venge in moest sturen (fiets had geen problemen)
Op de site van Specialized staat niets. Je collega kan vast vertellen wat de reden is en welk modeljaar het betreft .....
-
- Forum-lid HC
Zal eens navragen. Had met scheurvorming te maken en de fiets moest worden teruggestuurd. En nee geen bewuste koop aangezien het enige commentaar was dat de fiets minder lekker stuurt en lastig is te onderhouden
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
lijkt wel een pakezel . Maar, wat zijn die roze dingetjes in je achterwiel?
Hahaha goede vraag. Ik had de fiets toen net. Een week volgens mij. En toen ik de eerste keer ging klimmen had ik het idee dat mijn achter derrie tegen de spaken liep. Heel lichtjes. Maar ik kon niks ontdekken, dus toen heb ik wat tape om mijn spaken gedaan om te kijken of dat er af zou schuren.monsieurpinot schreef:lijkt wel een pakezel . Maar, wat zijn die roze dingetjes in je achterwiel?
Biking is Living!