Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid HC
Was die wind maar het enigste. Hier is in 2 dagen alweer ruim 40mm regen gevallen, waarvan het grootste deel vandaag.
De herfst is duidelijk begonnen en de kuststrook krijgt dus de volle laag.
Ik ben dus maar begonnen met opruimen, zodat het indoor seizoen weer kan starten
De herfst is duidelijk begonnen en de kuststrook krijgt dus de volle laag.
Ik ben dus maar begonnen met opruimen, zodat het indoor seizoen weer kan starten
- daniel1975
- Forum-lid HC
Herfst begint vroeg dit jaar, eigenlijk heel oneerlijk nadat de zomer zo laat begon.
Hier ook afgelopen week maar weer eens de indoorset getest. Helaas nu ff ziek van de verkoudheid (gaat hele gezin door), dus herfst is echt begonnen
Hier ook afgelopen week maar weer eens de indoorset getest. Helaas nu ff ziek van de verkoudheid (gaat hele gezin door), dus herfst is echt begonnen
Less is bore
Nat, vies en een beetje koud, het is weer herfst. Vanmorgen de winterbanden maar weer tevoorschijn gehaald. En hoewel ik graag in kort-kort fiets met een zonnetje op de bol, heeft dat ploegen door de wind en kou (en een beetje regen) ook wel wat. Zeker het weer van nu, buitje regen, zonnetje, buitje regen. Gewoon doorgaan, zorgen dat t materiaal geschikt is met goede banden, spatborden en droge warme kleding.
En weten dat thuis de douche en wat warms te drinken en eten is doet het ook goed.
Veel herfst-fiets-plezier allemaal!
En weten dat thuis de douche en wat warms te drinken en eten is doet het ook goed.
Veel herfst-fiets-plezier allemaal!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gek, herfst heb ik ook niet zoveel moeite mee. De grijze grauwe ellende die veel te lang duurt van december tot (afgelopen jaar) mei wel.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Was het maar van december. Ik ben bang dat het vanaf nu weer voornamelijk grijs wordt.
Normaal kan je daar de eerste 1 of 2 maanden nog wel vrede mee hebben, maar de droge periode was dit jaar zo kort, dat het nu al vervelend is.
Normaal kan je daar de eerste 1 of 2 maanden nog wel vrede mee hebben, maar de droge periode was dit jaar zo kort, dat het nu al vervelend is.
-
- Forum-lid
Tja het feit dat dit topic over het voorjaar nu al tot de herfst is opgerekt zegt volgens mij genoeg over wat een akelig jaar dit is geweest qua weer….
-
- Forum-lid
Wat wil je, sinds vorig najaar werden iedere maand de neerslag records gebroken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Juli, augustus en 2 weken in september waren best goed…
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Vandaag belooft aardigvte worden maar wel koud. Das ook ff wennen.
Voor het eerst weer wat langs aan dan maar....
Voor het eerst weer wat langs aan dan maar....