Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- boswielrenner
- Forum-lid
Zeker balen. Ik ontdekte het bij het schoonmaken van de fiets. Ik had onderweg wel een geluid/kraak gehoord, maar kon niks vinden. Na anderhalf jaar is dit wel vroeg. Wellicht dat ik de Sram de scheur nog laat zien.
Wellicht dat je de volgende keer wel je weddenschap wint, want ik heb nog wel wat (kleinere items) op mijn wenslijst.
Wellicht dat je de volgende keer wel je weddenschap wint, want ik heb nog wel wat (kleinere items) op mijn wenslijst.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Maar nu trek je het ventiel mee als je het slangetje los haalt maar dat merk je vanzelf een keer.fietseric schreef:een nieuw pompje (met slangetje dit keer) gekocht, zodat ik niet meer kan los-/uitschieten en mijn hoge wielen beschadigen zoals bij mijn oude velgen al eens is gebeurd
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
Net weer een bestelling van duursport.nl binnen gekregen.
De pot met muscle constructer wat fout was afgelopen week ook binnen gekregen incl nog een extra ( top service van duursport) en de hersteldrank was op en nog wat repen extra bestelt om aan de 50euro te komen.
Wordt weer een dure maand wat betreft de hobby want er is nog meer in het verschiet
De pot met muscle constructer wat fout was afgelopen week ook binnen gekregen incl nog een extra ( top service van duursport) en de hersteldrank was op en nog wat repen extra bestelt om aan de 50euro te komen.
Wordt weer een dure maand wat betreft de hobby want er is nog meer in het verschiet
Laatst gewijzigd door peter1981 op 20 feb 2014 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Afgelopen zaterdag een ongelukje met een auto gehad dus bij deze:
Look Keo 2 Max Carbon
Bontrager Race Lite
Fizik superlight stuurlint (zwart)
Look Keo 2 Max Carbon
Bontrager Race Lite
Fizik superlight stuurlint (zwart)
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Vandaag mijn nieuwe ATB opgehaald
Cannondale F29 carbon3 black
De Kona beviel totaal niet
Foto plaatsen lukt niet hier de url
http://www.pinkbike.com/photo/10637326/
Cannondale F29 carbon3 black
De Kona beviel totaal niet
Foto plaatsen lukt niet hier de url
http://www.pinkbike.com/photo/10637326/
Laatst gewijzigd door mimarron op 21 feb 2014 18:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
De post is weer geweest.
5x fortezza tri comp
1x fortezza tri comp slick
De banden gaan er binnenkort uit en met het oogpunt op het feit dat de prijs van de fortezza tri comp gewoon goed is heb ik maar weer 5 op voorraad gepakt en met de 2 die ik nog heb verwacht ik de rest van het jaar vooruit te kunnen
De tri comp slick is de reserve voor de De Rosa.
Maar die zijn wat te duur om op voorraad te pakken , maar 170gr per band wordt lastig de volgende keer want de lichtste nieuwe Vredesteins zijn 15gr zwaarder
5x fortezza tri comp
1x fortezza tri comp slick
De banden gaan er binnenkort uit en met het oogpunt op het feit dat de prijs van de fortezza tri comp gewoon goed is heb ik maar weer 5 op voorraad gepakt en met de 2 die ik nog heb verwacht ik de rest van het jaar vooruit te kunnen
De tri comp slick is de reserve voor de De Rosa.
Maar die zijn wat te duur om op voorraad te pakken , maar 170gr per band wordt lastig de volgende keer want de lichtste nieuwe Vredesteins zijn 15gr zwaarder
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Nee ik heb ze vandaag van mantel gekregen.
vanaf 75euro verzending is het gratis en voor 5,50 euro verschil op de 5 banden kan ik net niet oprijden met de auto.
Dan kan ik wel met de fiets daar stoppen maar op 1 of andere manier kom ik daar al weken niet aan toe
bij mantel zijn de tri comps nu 20,99 en de slick 35,99
vanaf 75euro verzending is het gratis en voor 5,50 euro verschil op de 5 banden kan ik net niet oprijden met de auto.
Dan kan ik wel met de fiets daar stoppen maar op 1 of andere manier kom ik daar al weken niet aan toe
bij mantel zijn de tri comps nu 20,99 en de slick 35,99
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike