Moet ik die nog inkoppen?

Fiets Magazine nr. 3-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Aii sterkte met dit besef!
Dat is natuurlijk geen excuus. Ik ben misschien nog wel meer boomer en ook zonder de uitleg van crimby wist ik dat nog wel.
77 inch, mijn buurman heeft zo'n joekel van een tv, we grappen altijd wanneer hij een hond en een rood witte stok krijgt, want als je zo'n grote tv nodig kunnen je ogen nooit heel best zijn.tjerk1121 schreef: ↑04 feb 2025 08:07 Een 65 inch LG OLED tv, op de 'oude' 55 inch LG OLED verschenen zo nu en dan heel licht 2 witte strepen onderin het beeld als de achtergrond ook licht van kleur was dus ik vond het wel te rechtvaardigen dat er een nieuwe tv moest komenIn nog geen 5 jaar is de beeldkwaliteit er wel op vooruitgegaan, wat een waanzinnig scherp beeld!
Ik had nog liever een 77 inch gekocht, maar dat is wel erg dominant aanwezig en nu kon ik voor het door mijzelf opgelegde budget een tv kopen die iets betere specificaties heeft. En, als deze tv vervangen wordt is de stap naar één maatje groter niet zo groot....
Het moet me wel van het hart dat ik het eigenlijk belachelijk vind dat een tv van net geen 5 jaar oud al wat kuren begint te vertonen, de strepen waren slechts af en toe zichtbaar en alleen bij een lichte achtergrond maar de Philips Ambilight van 18 jaar die nu op de slaapkamer hangt heeft nog steeds een perfect beeld. Maar goed: vrouw blij, ik blij en de oudste dochter blij met haar 'nieuwe' tv op haar slaapkamer.
Dat is wel errug kort,die ervaring heb ik met een Samsung gehad maar dan 3 streepjes rechts die na 30 min weg waren.tjerk1121 schreef: ↑04 feb 2025 08:07 Een 65 inch LG OLED tv, op de 'oude' 55 inch LG OLED verschenen zo nu en dan heel licht 2 witte strepen onderin het beeld als de achtergrond ook licht van kleur was dus ik vond het wel te rechtvaardigen dat er een nieuwe tv moest komenIn nog geen 5 jaar is de beeldkwaliteit er wel op vooruitgegaan, wat een waanzinnig scherp beeld!
Ik had nog liever een 77 inch gekocht, maar dat is wel erg dominant aanwezig en nu kon ik voor het door mijzelf opgelegde budget een tv kopen die iets betere specificaties heeft. En, als deze tv vervangen wordt is de stap naar één maatje groter niet zo groot....
Het moet me wel van het hart dat ik het eigenlijk belachelijk vind dat een tv van net geen 5 jaar oud al wat kuren begint te vertonen, de strepen waren slechts af en toe zichtbaar en alleen bij een lichte achtergrond maar de Philips Ambilight van 18 jaar die nu op de slaapkamer hangt heeft nog steeds een perfect beeld. Maar goed: vrouw blij, ik blij en de oudste dochter blij met haar 'nieuwe' tv op haar slaapkamer.
Ik zit 2 sociale generaties ónder je, maar dat maakt het er niet duidelijker op!
Gebruik een fisheye maar zelden. Zowel m'n maatje als ik zijn overgestapt van F naar Z mount. Dan koop je niet alles (ahum 7de lens in 1,5 jaar) in 1 keer.