Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid
Ik heb op dit moment alleen een zonnebril op voor in de zomer. Maar ik merk wel dat ik het wel fijn vindt een bril te dragen tijdens het fietsen ivm de wind en vliegen. Maar wat voor bril dragen jullie in de herfst/winter? Dan heb je natuurlijk geen vliegen maar lijkt het me nog steeds wel fijn voor de wind zodat je geen traanogen krijgt.
Gewoon dezelfde soort brillen, maar met een andere lens erin.stansfieldd schreef:Ik heb op dit moment alleen een zonnebril op voor in de zomer. Maar ik merk wel dat ik het wel fijn vindt een bril te dragen tijdens het fietsen ivm de wind en vliegen. Maar wat voor bril dragen jullie in de herfst/winter? Dan heb je natuurlijk geen vliegen maar lijkt het me nog steeds wel fijn voor de wind zodat je geen traanogen krijgt.
-
- Forum-lid
aha. Alleen heb ik nu een bril van oakley waar geen andere lenzen in kunnen. Dus dat wordt even zoeken naar een andere bril.d.s. schreef:Gewoon dezelfde soort brillen, maar met een andere lens erin.stansfieldd schreef:Ik heb op dit moment alleen een zonnebril op voor in de zomer. Maar ik merk wel dat ik het wel fijn vindt een bril te dragen tijdens het fietsen ivm de wind en vliegen. Maar wat voor bril dragen jullie in de herfst/winter? Dan heb je natuurlijk geen vliegen maar lijkt het me nog steeds wel fijn voor de wind zodat je geen traanogen krijgt.
-
- Forum-lid
Op vakantie in België bij een outlet geweest, zie ik daar een Oakley radar team GB edition liggen voor 88 euro die heb ik toen toch maar meegenomen.
Details zijn niet onbelangrijk:
Met de jawbone die ik al eens eerder had gekocht:
Details zijn niet onbelangrijk:
Met de jawbone die ik al eens eerder had gekocht:
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
-
- Forum-lid
Wat vinden jullie de meest fijne lensvormig de herfst en de winter? Heb zelf een gele, oranje (meer voor de regen) g30 , iridium green, Black iridium....miskijk dan nog een goede lens? Meerwaarde van een clear eens zie ik niet zo!
-
- Forum-lid
Dat wilde ik ook net vragen. Ik ben nog op zoek naar een winterbril. Dus dan is het wel handig om te weten welke lens ik het beste kan kiezen. De keuze is behoorlijk groot bij Oakley. Dus wat is de all round heft/winterlens.wilierSven schreef:Wat vinden jullie de meest fijne lensvormig de herfst en de winter? Heb zelf een gele, oranje (meer voor de regen) g30 , iridium green, Black iridium....miskijk dan nog een goede lens? Meerwaarde van een clear eens zie ik niet zo!
Ik rij het liefst met een G26 lens.stansfieldd schreef:Dat wilde ik ook net vragen. Ik ben nog op zoek naar een winterbril. Dus dan is het wel handig om te weten welke lens ik het beste kan kiezen. De keuze is behoorlijk groot bij Oakley. Dus wat is de all round heft/winterlens.wilierSven schreef:Wat vinden jullie de meest fijne lensvormig de herfst en de winter? Heb zelf een gele, oranje (meer voor de regen) g30 , iridium green, Black iridium....miskijk dan nog een goede lens? Meerwaarde van een clear eens zie ik niet zo!
Vind dit een zeer allround lens
-
- Forum-lid
Vanaf hoeveel % light transmission is dan ongeveer geschikt voor het dragen in de winter?