Huh. Er is ongeveer +- 2 cm van die buis afgezaagd. Ik zal er eens naar kijken. Wat doe ik hier het beste mee dan.amclassic-fan schreef:Zoals ze nu staan is echt te veel. Fiets gaat er slecht van sturen en de meeste fabrikanten houden maximaal 3 cm aan spacers als max aan.
foto van je fiets
Ik heb deze week 13cm van een nieuwe vork gezaagd, 0mm aan spacers eronder en 25mm erboven.Vizionary schreef:Huh. Er is ongeveer +- 2 cm van die buis afgezaagd. Ik zal er eens naar kijken. Wat doe ik hier het beste mee dan.amclassic-fan schreef:Zoals ze nu staan is echt te veel. Fiets gaat er slecht van sturen en de meeste fabrikanten houden maximaal 3 cm aan spacers als max aan.
Planet-X Stealth Pro "Pink - DA7800TT SRM - HED.3
Planet-X Stealth Pro "Guru Blue"- DA7800 - PowertapPro+
Empella BonfireSL - CarbonFire - Ultegra6600 - CR420
-
- Forum-lid
Ik zou er eens een spacertje onder weg toveren, en boven de stuurpen leggen. Als je dan nog prettig zit (niet te diep), nog eens 1. Wellicht kan de vork nog ietsie korter afgezaagd worden zonder dat je te diep zit. Dit is wel een vrij indrukwekkende toren, en het stuurgedrag zou inderdaad al wel eens negatief beinvloed kunnen worden op deze manier..
Maar kan het niet dat als ik blijf afzagen dat het later dan te laag gaat zijn als ik nog ga groeien? Wat moet ik dan doen als de buis te kort is?dickygiovanni schreef:Ik zou er eens een spacertje onder weg toveren, en boven de stuurpen leggen. Als je dan nog prettig zit (niet te diep), nog eens 1. Wellicht kan de vork nog ietsie korter afgezaagd worden zonder dat je te diep zit. Dit is wel een vrij indrukwekkende toren, en het stuurgedrag zou inderdaad al wel eens negatief beinvloed kunnen worden op deze manier..
Verwacht je nog een groeispurt dan? Dan nog, dan kom je met zadelpenlengte en stuurpenlengte in de knoei, niet zozeer met je stuurhoogte..
Planet-X Stealth Pro "Pink - DA7800TT SRM - HED.3
Ja want ik ben pas 15. En ze hebben ooit uitgerekend dat ik tot ongeveer 1m80 worden. Ik ben nu rond de 1m67.tieme schreef:Verwacht je nog een groeispurt dan? Dan nog, dan kom je met zadelpenlengte en stuurpenlengte in de knoei, niet zozeer met je stuurhoogte..
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Hier mijn Venge uit 2012:
Nice!!!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Hier mijn Gios Altero. Frame begin 2012 gekocht en geleidelijk aan, na de eerste opbouw, aangepast. Is nu helemaal naar m'n zin.