Vandaag gefietst in 2024
Als de fietsstraat een cyclocross straat wordt...
Mooi plaatje... Gang houden, niet sturen, niet remmen en aan t eind even je achterwerk schoon poetsen
Vandaag mooi fietsweer, helaas zitten er voor mij niet genoeg uren in een dag om er vandaag nog een rondje bij te proppen.
Ik ben hier uiterst links moeten gaan rijden.
Dit is een fietsstraat waar dagelijks 100+ jongeren (in het halfduister) naar school fietsen. In een fietsstraat max 30 en niet inhalen.
De boer zelf vond het wel nodig om aan 40+ tussen de fietsers door te laveren met een kar die hoger is dan mijn huis.
Alle begrip dat ze hun werk moeten kunnen doen, maar dit is er toch over.
Gisteren net niet gecrashed op natte modder. Ik deed niets en voelde toch beide wielen tegelijk wegschuiven.
Dit is een fietsstraat waar dagelijks 100+ jongeren (in het halfduister) naar school fietsen. In een fietsstraat max 30 en niet inhalen.
De boer zelf vond het wel nodig om aan 40+ tussen de fietsers door te laveren met een kar die hoger is dan mijn huis.
Alle begrip dat ze hun werk moeten kunnen doen, maar dit is er toch over.
Gisteren net niet gecrashed op natte modder. Ik deed niets en voelde toch beide wielen tegelijk wegschuiven.
Tja, uit een artikel vandaag in het Noordhollands Dagblad: "Agrariërs veroordeeld voor nalatigheid bij schoonmaken modderige weg: Niels Tervoort (22) kwam om het leven nadat hij weggleed met zijn scooter.
De rechtbank Noord-Holland veroordeelt drie agrariërs uit Dirkshorn tot werkstraffen en geldboetes voor het veroorzaken van een dodelijk ongeluk op 15 november 2021. Daarbij kwam de 22-jarige Niels Tervoort uit Sint Pancras om het leven."
De rechtbank Noord-Holland veroordeelt drie agrariërs uit Dirkshorn tot werkstraffen en geldboetes voor het veroorzaken van een dodelijk ongeluk op 15 november 2021. Daarbij kwam de 22-jarige Niels Tervoort uit Sint Pancras om het leven."
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als boerenzoon kan ik bij die modderplaat maar 1 ding zeggen: wat een eikel dat ze dat niet kuisen. Gevaarlijk en verpest het ineens weer voor alle boeren die wel hun best doen met rolbezems of een giertank met water.
Less is bore
Op tijd klaar met de arbeid,3 VO2 Max blokjes van 5 min 300
https://ibb.co/QdHYkx1
https://ibb.co/QdHYkx1
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Die koekenbakkers in De Bilt kunnen niet eens een paar uurtjes vooruit voorspellen. De verwachte 23 graden in het zuiden bij lange na niet gehaald, maar desondanks toch lekker gefietst. Beentjes lekker leeg kunnen trappen als voorbereiding op de forumrit van aanstaande zaterdag. Het lag er overigens al aardig vettig bij, te veel gras en zand / modder.
https://www.strava.com/activities/12669947686
https://www.strava.com/activities/12669947686
Scott Addict Gravel 2022
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
Vwoila. Ik woon in een agrarisch gebied dus weet ik dat er modder zal liggen. Ze moeten nu eenmaal hun werk kunnen doen.daniel1975 schreef: ↑16 okt 2024 20:08 Als boerenzoon kan ik bij die modderplaat maar 1 ding zeggen: wat een eikel dat ze dat niet kuisen. Gevaarlijk en verpest het ineens weer voor alle boeren die wel hun best doen met rolbezems of een giertank met water.
Ik snap ook dat ze tijdens het werken niet kunnen telkens kunnen ruimen. Maar er zijn grenzen.
Gisteren reed ik met de auto 5 minuten achter een heel trage tractor die de weg aan het vegen was. Dan heb ik alle begrip en blijf ik er braaf achter rijden.
Yep! Heerlijk weer.
Ik had een wandelafspraak met een vriend. Was een geslaagde dag maar ietsje spijt dat ik niet ben gaan fietsen. Had gewoon kort/kort gekund. Gewandeld in een tropenbroek en met korte mouwen.
Het wordt niet koud vannacht dus morgen vroeg (later sowieso andere plannen) zit ik op de fiets............
Om 8 uur 15 graden met weinig wind...............kan ik prima 2/3 uurtjes kort/kort wat toch het fijnste fietsen is.............
-
- Forum-lid
Temperatuur was goed gisteren, alleen behoorlijk nat op de weg.
Ritje van 80km gemaakt maar kwam thuis als een bootwerker, of dat ik op de mtb door het natte bos gereden had....
Korte broek, wel armstukken aan.
Ritje van 80km gemaakt maar kwam thuis als een bootwerker, of dat ik op de mtb door het natte bos gereden had....
Korte broek, wel armstukken aan.