Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Met de zon er bij voelde het vandaag wel een beetje als voorjaar, maar ik fietste tussen Deventer en Zwolle 30km tegen de N-O wind in en toen werd elk gevoel van voorjaar weer de kop in gedrukt door koning winter.
Volgens mij gaat het a.s. zondag dan eindelijk gebeuren... Met uitzondering van de kustlijn zal de temperatuur oplopen naar... zomerbroeken weer Tijd om die melkflessen weer buiten te zetten
- thestudent
- Forum-lid HC
Is het wel of niet scheren topic al nieuw leven ingeblazen?
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eerst maar eens afwachten.... ze roepen al weken dat het "aan het eind van de periode beter wordt".
Less is bore
-
- Forum-lid HC
De "waterbom" is begonnen volgens mij, sapperdeflap wat een regen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dramajaar qua weer
Straks is het 1juni en heb je eigenlijk nog geen dag in het weekend in het kort kunnen rijden, vaak zelfs met jack en handschoenen-met-lange-vingers.
Straks is het 1juni en heb je eigenlijk nog geen dag in het weekend in het kort kunnen rijden, vaak zelfs met jack en handschoenen-met-lange-vingers.
Less is bore
Van het weekend schijnt het korte broeken weer te worden, maar maandag met de 11-stedentocht lijkt het nou weer net zo'n twijfelweertje te worden. Zit te twijfelen of ik dan mijn lekkerder zittende lange broek aan zal trekken of toch beenstukken