Je bedoelt of je nog bij moet pompen na gebruik pitsstop?d.s. schreef:Blazen, NA gebruik van de Vittoria Pitstop, de tube nog bij ?
Tubes for Dummies
Je kunt ermee rijden afhankelijk wat de min-max spanning is van je band.d.s. schreef:Ja.nijkie schreef:Je bedoelt of je nog bij moet pompen na gebruik pitsstop?d.s. schreef:Blazen, NA gebruik van de Vittoria Pitstop, de tube nog bij ?
Ik vind +/- 6 bar toch wat te weinig om te rijden met tubes.
Anders even bij pompen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Hebben de Veloflex Carbon tubes ook een specifieke rijrichting? Op de band is geen indicatie te vinden en op afbeeldingen op internet zie je ze zowel met de V vorm van het profiel naar voren als naar achteren gemonteerd. 1 van de 2 moeten de juiste zijn, maar welke?
Dank voor de tip, maar laat de veloflex carbon nou net aan beide kanten op dezelfde plek exact dezelfde tekst hebben staan ........
Vandaar dat mijn hoop ook was gericht op de richting van de V op het profiel.
Heb ondertussen wat oude posts gezien bij weightweenies. Strekking van het verhaal: het maakt eigenlijk niet zoveel uit, maar de punt van de V naar voren is het meest gangbaar.
Vandaar dat mijn hoop ook was gericht op de richting van de V op het profiel.
Heb ondertussen wat oude posts gezien bij weightweenies. Strekking van het verhaal: het maakt eigenlijk niet zoveel uit, maar de punt van de V naar voren is het meest gangbaar.
Na een regenrit woensdag jl. een flinke jaap opgelopen in de achterband. Schwalbe Ultremo ZX waarmee nu 1100km meegereden... nu hoor ik van medefietsmaten dit je dit kan dichten (wel druk van de band) met secondelijm en zo verder kan rijden tot normale slijtage. Is dit gebruikelijk..? gr. Karel
Vittoria kit blijven gebruiken - geen lijm merken met elkaar gaan mengen. De andere optie is om de velgen geheel schoon te maken en alle lijmresten te verwijderen, en daarna opnieuw lijmen met Schwalbe lijm.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Mijn crosstube is losgekomen van de velg. Na inspectie van de lijmlaag op de velg, vermoed ik dat de tube alleen op de randen heeft vastgezeten en zich niet heeft gehecht in het midden van het velgbed. Het velgbed is dus te diep. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik dit oplossen door een velglint of stuk tape in de velg te lijmen? Wat voor velglint / tape moet ik daarvoor gebruiken?